Dan heb ik geen idee. Er is een verklaring van afstand geweest, maar daar doel je ook niet op denk ik.

hoezo Sealand?? Je kan een boorplatform toch niet een grondgebied noemen?

Arnold schreef: 120

Nee, dat is niet goed.

VanDijk schreef: hoezo Sealand?? Je kan een boorplatform toch niet een grondgebied noemen?

Tja, ik heb het ook niet bedacht. Maar bizar is het wel. Er was zelfs een kleine reportage in het Journaal van (i.i.g.) 22.00 uur.

Wie is de schrijver van: "De vernuftige edelman Don Quichot van La Mancha"?

Miguel de Cervantes.

Het aantal traptreden was ook maar een gok, ik vrees dat je nog ff de trappen op en neer moet.

Miguel de Cervantes Saavedra, wel nauwkeurig Arnold ;)

En dames en heren, waar wordt het beste bier ter wereld (Bavaria) gebrouwen?

Lech Walesa

Lieshout. Waar komt Brand vandaan?

Volgens mij Valkenburg.

pytric schreef: Miguel de Cervantes Saavedra, wel nauwkeurig Arnold

Ik noem jou toch ook niet Pytric van't Hof tot Haren?

Nee het is meer zo dat ik jou ook niet 'Arnold De' noem.

Wat gaat er op 07-07-07 gebeuren? Het is leuker dan wat er op 06-06-06 gebeurde toen één of andere kansloze exorcist-achtige film werd gereleased.

Dan komt het 7e boek van Harry Potter uit.

Waar komt het engelse woord "Gerrymandering" vandaan?

Was het maar zo

N.B. Steendam

Dat weet God alleen.

Waarom moest het vliegtuig met de man die wij kennen als Cat Stevens (morning has broken ect.) een paar jaar geleden gedwongen landen?

Hoe heet de nieuwe voorzitter van het Amerikaanse House of representatives?

Nancy Pelosi

Lech Walesa

De beste man, nu genaamd Yousoef Islam werd door de VS gezien als een potentiële terrorist.

Dan maar weer een nieuwe:
Waar is Klasina Seinstra bekent mee geworden.

Ik zat er lang op te wachten om eindelijk weer eens een vraag uit dit topic te weten en uiteraard is dat een sportvraag:

Zij is bekenD geworden door het winnen van de laatste elfstedentocht en als ik me niet vergis won zij door maar net Gretha Smit voor te blijven. Volgens mij finishte ze niet eens zover na Henk Angenent.

Wat is een anemometer?