Poekie
Felix

Heette die kat niet Jes?

Hoe heet het dorpje waarin PP de post rondbrengt.

Snoes is echt goed hoor. Het dorpje denk ik nog even over na..

Sabine schreef: Snoes is echt goed hoor. Het dorpje denk ik nog even over na..

hoe kom ik dan in vredesnaam bij Jes?

edit: ik heb het net opgezocht en het is idd snoes

Geen idee. maar dat dorpje heb ik dus net gegoogled, daar was ik echt nooit opgekomen. volgens mij komt dat nooit voor in die tekenfilm. knap persoon die het weet!

Keteldorp?

Pietje Puk?

Stel anders maar een nieuwe vraag, dan blijft die van mij wel meelopen. Anders loopt het topic vast.

Was dat niet Greenville ofzo?

Niet helemaal de engelse term is Greendale, maar de Nederlandse versie is Groenbeek. En in tegenstelling tot wat Sabine zegt, wordt het meerdere keren door de verteller genoemd.

Waarom verkleedden de dorpsoudsten in 'the Village' zich als een stekelvarken.

Vriend Niels

Wat een vraag Kiffen. Dat is om te zorgen dat de bewoners niet in contact komen met de boze buitenwereld en steeds in het dorp blijven. Maar het waren toch geen stekelvarkens?

Jawel. Grote boze stekelvarkens die rechtop konden lopen. En het is een waargebeurd verhaal.

Vriend Niels

Wie is de (zeer recentelijk overleden) bedenker van The Flinstones? En met wie werkte hij zo'n zestig jaar samen, waarbij ook nog eens Tom & Jerry, Scooby Doo en The Jetsons gemaakt werden?

Barbera is overleden en hij tekende samen met Hanna

Ja, Joseph Barbera en William Hanna.

Hoe heet de vader van Ross en Monica in de serie Friends?

Voor de diehard-fans:

op welk huisnummer wonen Chandler en Joey?

Bob

Not even close....

De vader heet Jack Geller, vrolijk getrouwd met Judy. Ik weet alleen dat Monica en Rachel in appartement 20 wonen.