Nou, dan nu een koekje voor jou, Henri: hoe heette zijn vrouw? Binnen een minuut he!

Lisa

sorry, het was wel binnen de minuut dat ik het las.

Hoe heet de moeder van Kwik Kwek en Kwak?

jaaa ha ha haaa...DUMBELLA DUCK jaaa. ZO!

toch?

Wist geen eens dat die lui een moeder hadden.

snoep hondje hond schreef: jaaa ha ha haaa...DUMBELLA DUCK jaaa. ZO! toch?

klopt.

Harald schreef: Wist geen eens dat die lui een moeder hadden.

Iedereen heeft toch een moeder flappie. Of moet de ouderling even bij jou langs komen om het verhaal van de kip en het ei uit te leggen?

BJ schreef:
Harald schreef: Wist geen eens dat die lui een moeder hadden.

Iedereen heeft toch een moeder flappie. Of moet de ouderling even bij jou langs komen om het verhaal van de kip en het ei uit te leggen?

BJ blijf ff on-topic joh :D

Hoe heetten de hond, de schidpad, de gorilla en de olifant uit Boes?

Je weet wel van: wie laat zich niet koeieneren, Boes Boes, Boes Boes.

De schildpad heet Dollie, de olifant volgens mij TumTum? Verder kan ik er even niet opkomen..

Nog maar een stripboekertje dan:

Schatje van Obelix?

Henri L schreef: Hoe heetten de hond, de schidpad, de gorilla en de olifant uit Boes? Je weet wel van: wie laat zich niet koeieneren, Boes Boes, Boes Boes.

Sabine dat klopt, nu de rest nog.

Het schatje van Obelix heet: Walhalla toch?

Hee, ik wil nog wel antwoord op die vraag van Henri L eigenlijk, kan iedereen daar nog wel even over nadenken? Anders doe ik het de hele dag en dat is niet goed voor mijn scriptie..

Mijn vraag blijft staan: Hoe heetten de gorilla en het hondje uit Boes?

Nog een vraagje: Welke artiest kocht een gedeelte van de rust van een wedstrijd van Ajax om daarin te spelen, om daar vervolgens beroemd mee te worden.

annemarieke

Andre Rieu! (nee ik ben geen fan, zat vanmiddag net als Henri L te zappen)
Die andere vraag weet ik echt niet, volgens mij had die gorilla een hele domme naam, wie trouwens niet in die serie...

Amai, het wordt hier met de week drukker én trivialer.

Ja, zo heb ik het allemaal niet bedoeld. :)

annemarieke schreef: Andre Rieu! (nee ik ben geen fan, zat vanmiddag net als Henri L te zappen) Die andere vraag weet ik echt niet, volgens mij had die gorilla een hele domme naam, wie trouwens niet in die serie...

klopt, ik zag het en ik vond het meteen een mooie vraag, niet verwacht dat iemand dat ook zou hebben gezien.

kom op mensen, de gorilla en de hond.

Ben ik dan de enige die deze fantastische serie keer op keer keek?

Nee zeker niet, ik heb er ook uren naar zitten kijken!

de Gorilla heet Shampoo en de hond Saffie.

Volgende vraag:

Welk kamerlid is in de 2e Kamer gekomen met de minste stemmen en van welke partij is hij/zij lid?

(de meeste kamerleden halen zelf niet genoeg stemmen om in de kamer te komen, maar doordat de lijsttrekker stemmer 'over' heeft komen ze er uiteindelijk wel gewoon in)

Lech Walesa

Zal vast één of andere PVDV-er zijn, schat in degene met het laagste nummer.