We blijven nog even in de Disneysferen hangen. Logischerwijs zijn niet alle Disneyfilms helemaal waarheidsgetrouw. Wat zou er namelijk gebeurd zijn in het gezin van Nemo toen zijn moeder overleed?
lol de vader zou de rol van het vrouwtje aannemen en zich voortplanten met de jongere mannetjes.
+4
Mariëlle
SikkeG schreef:
lol de vader zou de rol van het vrouwtje aannemen en zich voortplanten met de jongere mannetjes.
Klopt! Vandaar ook dat Marlin op zoek ging naar Nemo #childhoodruined
Sikke mag!
+0
SikkeG
Wayne Gretzky is waarschijnlijk de bekendste en beste ijshockeyer ooit.
voor welk team speelde hij?
+0
Astronout
Vancouver iets
+0
TomSchoemaker
Toronto Maple Leaves?
+0
Daan Hulzebosch
Oilers uit Edmonton!
+0
WillemJvA
Hetzelfde team als z'n broer
+0
SikkeG
Daan Hulzebosch schreef:
Oilers uit Edmonton!
de oilers idd
+0
Daan Hulzebosch
Nice. Nieuwe vraag: Wat is het potentiële gevaar van een ketogenic diet? (Geen koolhydraten)
+0
SikkeG
een hypo (diabetes)?
+0
Thiescooooo
Hartfalen?
+0
Lydia
Acidosis
+0
Daan Hulzebosch
LydiaAntuma schreef:
Acidosis
Yes, deze zocht ik. Lydia mag!
+1
Lydia
In welke situatie wordt het ezelsbruggetje 'Een aap die geen bananen eet' gebruikt?
+0
Boedi
Gitaar stemmen
+0
steven
Het zijn de volgorde van snaren op een gitaar, geteld vanaf de bassnaren, waarbij de eerste letter van het ezelsbruggetje staat voor de naam van de snaar
+0
Lydia
steven schreef:
Het zijn de volgorde van snaren op een gitaar, geteld vanaf de bassnaren, waarbij de eerste letter van het ezelsbruggetje staat voor de naam van de snaar
Klopt! Het antwoord van Hendrik kwam ook in buurt maar deze vind ik toch wel vollediger dus jij mag Steven!
+0
steven
Yes.
Net als mensen hebben gorilla's en chimpansees ook (unieke) vingerafdrukken. Er is echter nog een dier dat hierover beschikt. Welk dier is dat?
+1
jelgerbijma
Koala’s
+0
steven
Correct. De rimpels in de huid van je vinger zouden meer grip opleveren dan zonder vingerafdrukken.
Klopt! Vandaar ook dat Marlin op zoek ging naar Nemo #childhoodruined
Sikke mag!
Wayne Gretzky is waarschijnlijk de bekendste en beste ijshockeyer ooit.
voor welk team speelde hij?
Vancouver iets
Toronto Maple Leaves?
Oilers uit Edmonton!
Hetzelfde team als z'n broer
de oilers idd
Nice. Nieuwe vraag: Wat is het potentiële gevaar van een ketogenic diet? (Geen koolhydraten)
een hypo (diabetes)?
Hartfalen?
Acidosis
Yes, deze zocht ik. Lydia mag!
In welke situatie wordt het ezelsbruggetje 'Een aap die geen bananen eet' gebruikt?
Gitaar stemmen
Klopt! Het antwoord van Hendrik kwam ook in buurt maar deze vind ik toch wel vollediger dus jij mag Steven!
Yes.
Net als mensen hebben gorilla's en chimpansees ook (unieke) vingerafdrukken. Er is echter nog een dier dat hierover beschikt. Welk dier is dat?
Koala’s
Correct. De rimpels in de huid van je vinger zouden meer grip opleveren dan zonder vingerafdrukken.
jij mag.