In de geneeskunde wordt de fibroscan gebruikt voor de diagnostiek van leverziekten. Door middel van deze scan kan namelijk de elasticiteit van de lever bepaald worden. De bedenkers van deze toepassing binnen de geneeskunde hebben hiervoor veel prijzen gewonnen, maar eigenlijk komt deze techniek uit een hele andere industrie. Over welke industrie gaat het hier?
+0
Corine
Vleesindustrie?
+0
Harryapperloo
Iets met kippen en eieren?
+1
Astronaut
Rubberindustrie
+0
SikkeG
Papier/karton industrie?
+0
Daan Hulzebosch
Kledingindustrie?
+0
Liz
Is het goede antwoord al gegeven?
+0
Martin Veenstra
nee
+0
Liekelap
Martin Veenstra schreef:
nee
Dit dus :)
+0
Liz
Iets met autobanden ofzo, dan?
+0
steven
Ruimtevaart?
+0
Rob Klok
Visserij
+0
Liekelap
Het goede antwoord is nog niet gegeven. Om het iets makkelijker te maken: ik ben op zoek naar een voedingsmiddel. De techniek van de fibroscan wordt gebruikt om te bepalen in welke mate dit voedingsmiddel klaar is voor de verkoop.
+0
Anne-Marie
Trekdrop
+0
Astronaut
Mag ik nog een keer? Kauwgumindustrie
+0
ThomasTN
Ei-industrie
+8
grasMaaiker
+1
Liekelap
grasMaaiker schreef:
Jaaa, klopt! De techniek wordt gebruikt om te bekijken hoe rijp de kaas is, zonder hem open te hoeven maken.
Jij bent!
+1
grasMaaiker
Wat is het verhaal achter de oorsprong van de Michelinster?
Dit klopt inderdaad! Jij mag
Drie dagen?
In de geneeskunde wordt de fibroscan gebruikt voor de diagnostiek van leverziekten. Door middel van deze scan kan namelijk de elasticiteit van de lever bepaald worden. De bedenkers van deze toepassing binnen de geneeskunde hebben hiervoor veel prijzen gewonnen, maar eigenlijk komt deze techniek uit een hele andere industrie. Over welke industrie gaat het hier?
Vleesindustrie?
Iets met kippen en eieren?
Rubberindustrie
Papier/karton industrie?
Kledingindustrie?
Is het goede antwoord al gegeven?
nee
Dit dus :)
Iets met autobanden ofzo, dan?
Ruimtevaart?
Visserij
Het goede antwoord is nog niet gegeven. Om het iets makkelijker te maken: ik ben op zoek naar een voedingsmiddel. De techniek van de fibroscan wordt gebruikt om te bepalen in welke mate dit voedingsmiddel klaar is voor de verkoop.
Trekdrop
Mag ik nog een keer? Kauwgumindustrie
Ei-industrie
Jaaa, klopt! De techniek wordt gebruikt om te bekijken hoe rijp de kaas is, zonder hem open te hoeven maken.
Jij bent!
Wat is het verhaal achter de oorsprong van de Michelinster?