Jij moet niet zeuren, maar leren. Ik heb wel een triviaal feitenvraagje voor je:

Wat zijn de voordelen van gecentraliseerd cash-management?

Meer winst?

...door minder overheadkosten.

Arnold schreef: Jij moet niet zeuren, maar leren. Ik heb wel een triviaal feitenvraagje voor je: Wat zijn de voordelen van gecentraliseerd cash-management?

Het nadeel is dat jij steeds om geld loopt te zeuren :D voordeel is dat ik verder niks hoef te regelen. (om nou voor je vragen op wikepedia te gaan zoeken vind ik ook weer zoiets Arnold, blijf nou maar gewoon lekker in het verleden graven :D )

Hoe heet de moeder van Bert-Jaap?

Klaziena,

Welke plaats was voor Washington DC hoofdstad van de USA en tot wanneer.

Rinze schreef: Klaziena, Welke plaats was voor Washington DC hoofdstad van de USA en tot wanneer.

Ho, dat antwoord is fout (schande, zoon). Aangezien deze vraag veel te privé is voel ik mij gerechtvaardigd, ja zelfs genoodzaakt, om een nieuwe vraag te stellen:

Wie schreef het toneelstuk 'Antigone'?

Sophokles.

Hoe heette zo'n masker dat de drie 'acteurs' op hadden tijdens de uitvoering van een dergelijke tragedie?

Jean Anouilh heeft ook Antigone geschreven, als ik me niet vergis.

En de moeke van BJ heet natuurlijk Klazien. Dom van je, Rinze.

Persona.

Van welke filosoof (of personage) is de uitspraak:

'De mens is de maat van alle dingen. Van de zijnden dat ze zijn, van de niet-zijnden dat ze niet zijn.'

(off topic: Maus, te laat. Het antwoord op mijn nieuwe vraag moet jij toch weten na je tentamen dinsdag...)

Nou aangezien jij net over de sofisten hebt geleerd, gok ik Protagoras.

Ja, is goed.

Mijn vraag staat ook nog. Dat ik überhaupt 7 van de 7 letters goed had vind ik al knap.

Rinze schreef: Welke plaats was voor Washington DC de hoofdstad van de USA en tot wanneer.

Kom op, zo moeilijk is ie niet. Ik hoop trouwens dat Minke hier niet komt kijken...

New York tot 1890

Bijna goed

Philadelphia, van 1775 tot 1789 en van 1799 tot 1800.

En dat weet jij met je Rechten uit je hoofd?

Maar het klopt wel zo ongeveer.

Wanneer was en hoe lang duurde de kortste oorlog in de geschiedenis en wie waren de strijdende partijen?