In welk land is het verboden in een zwarte auto te rijden, omdat de president van het land meent dat donkere auto's het straatbeeld van de hoofdstad ontsieren?
+0
Stayphanie
Saudi-Arabië
Edit: oeps, die hebben een monarchie en geen president. Nvm
+0
Rein
Liberia
+0
Dijkio
Helaasch pindakaas, beide fout.
+0
SikkeG
Venezuela
+0
Holsappel
Ik heb geen idee maar het zal ergens tussen hier en Mongolië zijn. Heb ik het goed Mark?
+0
Dijkio
Holsappel schreef:
Ik heb geen idee maar het zal ergens tussen hier en Mongolië zijn. Heb ik het goed Mark?
Je hebt voor 1/20 gelijk.
Hint: de hoofdstad van dit land is recentelijk volledig wit geschilderd.
+0
Harryapperloo
Wit Rusland?
+0
SikkeG
kazachstan
+0
Dijkio
Goede land zit er nog niet tussen.
2e hint: als je het al geleerd hebt met topografie, ben je het land waarschijnlijk al vergeten. Even diep graven dus!
+0
Boedi
Kyrzygstan
+0
WillemJvA
Tadzjikistan?
+0
Fiep
Kirgizië?
+0
Dijkio
Nog niet genoemd, maar close! Kyrzygstan en Kirgizië zijn trouwens 2 benamingen voor hetzelfde land.
Duitsland?
IJsland
Suriname
Indonesië
Spanje was goed!
Geef feitjes
In welk land is het verboden in een zwarte auto te rijden, omdat de president van het land meent dat donkere auto's het straatbeeld van de hoofdstad ontsieren?
Saudi-Arabië
Edit: oeps, die hebben een monarchie en geen president. Nvm
Liberia
Helaasch pindakaas, beide fout.
Venezuela
Je hebt voor 1/20 gelijk.
Hint: de hoofdstad van dit land is recentelijk volledig wit geschilderd.
Wit Rusland?
kazachstan
Goede land zit er nog niet tussen.
2e hint: als je het al geleerd hebt met topografie, ben je het land waarschijnlijk al vergeten. Even diep graven dus!
Kyrzygstan
Tadzjikistan?
Kirgizië?
Nog niet genoemd, maar close! Kyrzygstan en Kirgizië zijn trouwens 2 benamingen voor hetzelfde land.