Een tunnelrat is toch ook een Amerikaanse soldaat die er was voor spannende ondergrondse missies? In dat geval.. 32 tanden ;)
+0
Roorda
Heel goed Elise!
Niet per se Amerikanen overigens.
Jij mag!
+0
EliseReinders
Nice!
Welke naam komt het meest voor in de wereld?
+0
Boedi
Mohammed
+2
EliseReinders
Er zit weer iemand op de uni hoor... poh
Het is goed!
+0
Boedi
Wat houdt de Sinatradoctrine in?
+2
Alfred
Is dat niet de lossere houding van Gorbatsjov tegen zelfbestuur van de Sovjetstaten? Ze mochten het allemaal hun eigen 'My way' doen, met meer zelfbestuur dus.
+0
Boedi
Correct
+0
Alfred
Om even in de Gorbatsjov-sferen te blijven:
Welke twee concepten waren de kern van Gorbatsjov's beleid om de Sovjet-Unie weer op de rails te krijgen en wat betekenden ze?
+3
Alexandra
Alfred schreef:
Welke twee concepten waren de kern van Gorbatsjov's beleid om de Sovjet-Unie weer op de rails te krijgen en wat betekenden ze?
Glasnost en Perestroika, transparantie en economische hervorming. (Werk bij de Bo&co is weer hartstikke enerverend zoals je kunt zien aan mijn responstijd).
Deze vraag hoorde ik laatst bij een pubquiz: welk chemische substantie wordt door de politie gebruikt om opgedroogd bloed zichtbaar te maken. (Gebeurt onder andere in de serie CSI)
Wouter en Philip mogen niet reageren.
+0
Brenda
Luminol
+0
Yntse
Correct, jij mag :)
+1
WollyQamonrian
Twee woorden negen letters ;-p
Nieuwe?
+3
Brenda
Sorry, hierbij een nieuwe vraag!
Wat is de ecologische voetafdruk van de gemiddelde Nederlander, in hectare?
Hoeveel tanden heeft een tunnelrat?
4
Een tunnelrat is toch ook een Amerikaanse soldaat die er was voor spannende ondergrondse missies? In dat geval.. 32 tanden ;)
Heel goed Elise!
Niet per se Amerikanen overigens.
Jij mag!
Nice!
Welke naam komt het meest voor in de wereld?
Mohammed
Er zit weer iemand op de uni hoor... poh
Het is goed!
Wat houdt de Sinatradoctrine in?
Is dat niet de lossere houding van Gorbatsjov tegen zelfbestuur van de Sovjetstaten? Ze mochten het allemaal hun eigen 'My way' doen, met meer zelfbestuur dus.
Correct
Glasnost en Perestroika, transparantie en economische hervorming. (Werk bij de Bo&co is weer hartstikke enerverend zoals je kunt zien aan mijn responstijd).
Er is nog een derde voor de geïnteresseerden : https://www.jstor.org/stable/151659
Ik ben weer academicus. SUPER MOOI
Nice, Alex. Jij mag!
Emmy Slager, Marikstos
Deze vraag hoorde ik laatst bij een pubquiz: welk chemische substantie wordt door de politie gebruikt om opgedroogd bloed zichtbaar te maken. (Gebeurt onder andere in de serie CSI)
Wouter en Philip mogen niet reageren.
Luminol
Correct, jij mag :)
Twee woorden negen letters ;-p
Nieuwe?
Sorry, hierbij een nieuwe vraag!
Wat is de ecologische voetafdruk van de gemiddelde Nederlander, in hectare?
Mijn bk mag niet reageren! ;)