Een onderwerp gestart door Octr
111 dagen
Zo te zien wordt het niet geraden.. (Ik had alles van 45-50 goed gerekend.) Het goede antwoord is 47 dagen. Stabbles zat er het dichtst bij.
Dit is 'm:
Maar...hoe is dat een boot? Hoe weet je überhaupt wat de boven- en onderkant is?
Ik snap dat museum wel...
Ik zie er een zeilboot in die weerspiegeld wordt op het water (dat blauwe ding). Vind 'm zelf ook niet supermooi ofzo.
ldoornbos schreef: Dit is 'm:
ldoornbos schreef:
Doe je dit nou met opzet?
Edje schreef: ldoornbos schreef: Dit is 'm: Doe je dit nou met opzet?
Edje schreef:
Even kijken of jullie scherper zijn dan de gemiddelde Amerikaanse museumbezoeker ;)
Volgende:
Wie was de eerste premier van Israël?
Ben Goerion
Dat klopt!
Vervolgvraag
Welke bekende persoon kreeg de stoel van Ben Goerion aangeboden als opvolger, maar weigerde?
Otto Frank?
Ben Stiller
Mel Gibson
Allemaal fout.
Dwight D. Eisenhower
Was het Ben Goerion opnieuw?
Nope.
Hint: wetenschapper
Theodor Adorno
Mag ik nog een keer? Einstein?
Correct Harmen.
Log in om te reageren
Word lid!
Inloggen geeft je toegang tot het forum
111 dagen
Zo te zien wordt het niet geraden.. (Ik had alles van 45-50 goed gerekend.) Het goede antwoord is 47 dagen. Stabbles zat er het dichtst bij.
Dit is 'm:
Maar...hoe is dat een boot? Hoe weet je überhaupt wat de boven- en onderkant is?
Ik snap dat museum wel...
Ik zie er een zeilboot in die weerspiegeld wordt op het water (dat blauwe ding). Vind 'm zelf ook niet supermooi ofzo.
Doe je dit nou met opzet?
Even kijken of jullie scherper zijn dan de gemiddelde Amerikaanse museumbezoeker ;)
Volgende:
Wie was de eerste premier van Israël?
Ben Goerion
Dat klopt!
Vervolgvraag
Welke bekende persoon kreeg de stoel van Ben Goerion aangeboden als opvolger, maar weigerde?
Otto Frank?
Ben Stiller
Mel Gibson
Allemaal fout.
Dwight D. Eisenhower
Was het Ben Goerion opnieuw?
Nope.
Hint: wetenschapper
Theodor Adorno
Mag ik nog een keer? Einstein?
Correct Harmen.