Het was inderdaad Thomas Jefferson, hij kreeg in 1815 $23,950 voor die duizenden boeken. De boeken zijn nog altijd te zien in the Library of Congress.
Albert, you're up!
+0
Alaberto
Nice!
De volgende vraag gaat over de succesfilm Schindler's List.
Hoeveel geld (omgerekend in euro's) kreeg regisseur Steven Spielberg om deze film te regisseren?
+0
Remco
Niets. Hij stond erop geen geld te verdienen aan deze film
+0
Alaberto
Top, du bist
+0
Remco
We blijven nog even in de filmsscene:
Welke acteur speelde de rol van Travis Bickle?
+0
EliseReinders
Robert de Niro
+0
Remco
Helemaal goed Elise!
+1
HedGe
Volgende vraag..
+0
EliseReinders
Leg uit wat het Calimerocomplex inhoudt
+0
Yntse
Zij zijn groot, en ik ben klein en dat is niet eerlijk.
+0
Otter
Is dat dat je het idee hebt te moeten compenseren voor je beperkte lichaamslengte en daarom extra ambitieus bent?
+7
Holsappel
Calimero is als voetbalclubs in Nederland huilen als Ajax een penalty krijgt of een spelers schorsing wordt geseponeerd of andere positieve gebeurtenissen op arbitrair niveau. Komt vooral veel voor in Eindhoven en Rotterdam.
+0
Grietje_Eva
Volgens mij inderdaad iets wat Yntse zegt, maar niet dat je er ambitieuzer door wordt maar dat je je machteloos voelt dacht ik?
+0
mirjam
Slimste mens gekeken?
Volgens mij gaat het om dat je je als klein land of bedrijf niet serieus genomen voelt vanwege je omvang en dit ook uitdraagt
+0
EliseReinders
Meest correcte en omvattende antwoord is van Mirjam.
En ja, slimste mens ;)
Your turn!
+0
mirjam
Gedachtes als 'wat als ik nu een mes in mijn buik steek?' en 'wat als ik nu mijn laptop door de collegezaal zou gooien?' zijn eigenlijk hele normale gedachtes. 90 procent van de mensen heeft wel eens dit soort ongewenste gedachtes bv tijdens het koken of onder college.
Abraham Lincoln?
Dat is m niet
Jefferson?
Van Buren?
Het was inderdaad Thomas Jefferson, hij kreeg in 1815 $23,950 voor die duizenden boeken. De boeken zijn nog altijd te zien in the Library of Congress.
Albert, you're up!
Nice!
De volgende vraag gaat over de succesfilm Schindler's List.
Hoeveel geld (omgerekend in euro's) kreeg regisseur Steven Spielberg om deze film te regisseren?
Niets. Hij stond erop geen geld te verdienen aan deze film
Top, du bist
We blijven nog even in de filmsscene:
Welke acteur speelde de rol van Travis Bickle?
Robert de Niro
Helemaal goed Elise!
Volgende vraag..
Leg uit wat het Calimerocomplex inhoudt
Zij zijn groot, en ik ben klein en dat is niet eerlijk.
Is dat dat je het idee hebt te moeten compenseren voor je beperkte lichaamslengte en daarom extra ambitieus bent?
Calimero is als voetbalclubs in Nederland huilen als Ajax een penalty krijgt of een spelers schorsing wordt geseponeerd of andere positieve gebeurtenissen op arbitrair niveau. Komt vooral veel voor in Eindhoven en Rotterdam.
Volgens mij inderdaad iets wat Yntse zegt, maar niet dat je er ambitieuzer door wordt maar dat je je machteloos voelt dacht ik?
Slimste mens gekeken?
Volgens mij gaat het om dat je je als klein land of bedrijf niet serieus genomen voelt vanwege je omvang en dit ook uitdraagt
Meest correcte en omvattende antwoord is van Mirjam.
En ja, slimste mens ;)
Your turn!
Gedachtes als 'wat als ik nu een mes in mijn buik steek?' en 'wat als ik nu mijn laptop door de collegezaal zou gooien?' zijn eigenlijk hele normale gedachtes. 90 procent van de mensen heeft wel eens dit soort ongewenste gedachtes bv tijdens het koken of onder college.
Maar hoe worden deze gedachtes officieel genoemd?