Ik gok Duitsland om zijn achternaam ;) Golf of zo? Dat kunnen oude mensen wel?
+0
adamroorda
Skiet'n?
+1
Stayphanie
Ritmisch gymnastiek, zou toch mooi zijn op die leeftijd
+0
jaspermann
Grietje_Eva schreef:
Dat deden ze dus niet tussen 1904 en nu.
+0
Remco
Oostenrijk en handboogschieten? Geen idee.
De Zilvervloot was overigens zo'n 11,5 miljoen gulden waard. Fun fact: omgerekend naar wat je in die tijd met het geld had kunnen doen, komt dit neer op zo'n 100 miljard euro's.
+0
Peterh14
Duitsland en dressuur?
+1
Yntse
Schaken, Zwitserland
+0
MennoVelthuis
Vs en boogschieten?
+0
Maurice
Adam heeft het goed. Meneer Swahn werd tweede bij het onderdeel dubbel schot. Hij werd ook nog vierde bij het onderdeel 'lopend hert met enkel schot' en hij deed dat voor Zweden
+0
adamroorda
Leuk
Michael Phelps, die zwemmer met 80 olympische medailles, heeft ook nog 1 aflevering in een hele bekende serie gespeeld. Welke serie is dat?
+0
robert8701
Onderweg naar morgen
+0
Remco
Suits
+0
Stayphanie
House
+0
Bash
Scrubs
+0
adamroorda
Rimmert heeft 'm goed
+0
Remco
Oké. Ik weet zo snel geen nieuwe dus iemand anders mag
+0
Jaapie Smulpaapie Vecht
Ik ga wel voor de 1e keer ooit. Afgelopen spelen heeft er iemand goud gewonnen, nadat hij in 2012 zilver had en in 2008 brons had op de olympische spelen. Over wie heb ik het?
+0
AnnLou
Fabian Hambüchen
+0
Jaapie Smulpaapie Vecht
keurig
+0
AnnLou
Welke president van de Verenigde Staten heeft zijn persoonlijke bibliotheek (6487 boeken) aan de Congress verkocht nadat de Library of Congress in vlammen was opgegaan?
Skiet'n?
Ritmisch gymnastiek, zou toch mooi zijn op die leeftijd
Dat deden ze dus niet tussen 1904 en nu.
Oostenrijk en handboogschieten? Geen idee.
De Zilvervloot was overigens zo'n 11,5 miljoen gulden waard. Fun fact: omgerekend naar wat je in die tijd met het geld had kunnen doen, komt dit neer op zo'n 100 miljard euro's.
Duitsland en dressuur?
Schaken, Zwitserland
Vs en boogschieten?
Adam heeft het goed. Meneer Swahn werd tweede bij het onderdeel dubbel schot. Hij werd ook nog vierde bij het onderdeel 'lopend hert met enkel schot' en hij deed dat voor Zweden
Leuk
Michael Phelps, die zwemmer met 80 olympische medailles, heeft ook nog 1 aflevering in een hele bekende serie gespeeld. Welke serie is dat?
Onderweg naar morgen
Suits
House
Scrubs
Rimmert heeft 'm goed
Oké. Ik weet zo snel geen nieuwe dus iemand anders mag
Ik ga wel voor de 1e keer ooit. Afgelopen spelen heeft er iemand goud gewonnen, nadat hij in 2012 zilver had en in 2008 brons had op de olympische spelen. Over wie heb ik het?
Fabian Hambüchen
keurig
Welke president van de Verenigde Staten heeft zijn persoonlijke bibliotheek (6487 boeken) aan de Congress verkocht nadat de Library of Congress in vlammen was opgegaan?