Zullen we die veranderen in 24 uur? Graag binnen 4 dagen reageren.
+0
Grietje_Eva
Holsappel schreef:
Eens.
+1
Joriekee
Holsappel schreef:
Nee dat is super snel. Doe gewoon drie dagen, wat de meeste mensen al dachten. Heb je ook de tijd om even een keer forum niet te lezen of om een leuk vraag te verzinnen.
+0
robert8701
Joriekee schreef:
Holsappel schreef:
Nee dat is super snel. Doe gewoon drie dagen, wat de meeste mensen al dachten. Heb je ook de tijd om even een keer forum niet te lezen of om een leuk vraag te verzinnen.
aan de andere kant kan het blijkbaar prima want Hendrik doet 2 dagen helemaal niks en op het moment dat ik dan een vraag stel kan ie het binnen no time opeens wel. Overigens sorry daarvoor dacht oprecht dat het twee dagen was
+0
Remco
Nieuwe vraag dus.
Een studiegerelateerde vraag, dat lijkt me ook wel eens leuk.
Robert Cialdini is voornamelijk bekend van zijn zes principes van het overtuigen. Deze zes beïnvloedingstechnieken presenteerde hij voor het eerst in zijn boek Influence: The Psychology of Persuasion. Ze worden nog steeds wereldwijd toegepast in de marketing.
De vraag luidt natuurlijk: Om welke zes principes gaat het? Als iemand er vier weet op te noemen ben ik ook tevreden.
+0
Stayphanie
Ah, ik kan er drie bedenken
Wederkerigheid
Autoriteit
Schaarste
+1
Remco
Stiekem hoopte ik al dat niet uitgerekend jij het direct al helemaal goed zou beantwoorden, Stephanie. Heh heh.
+0
Grietje_Eva
Stayphanie schreef:
Wederkerigheid
Autoriteit
Schaarste
Nog iets met emotie of zo? Gokje.
+0
Fiep
expertise erbij doen?
+0
EliseReinders
consistentie ennnnn sympathie tonen
+0
Remco
Elise kopt 'm binnen met twee rake knallers. U mag!
+0
Stayphanie
Waarom mag ik niet dan?
+0
Remco
Oh, nou ja, ik wilde er eigenlijk vier en jij had er drie. Maar je mag best hoor, van mij. Mogen jullie anders samen wel overleggen.
+1
EliseReinders
Irritant hoor,
Goed. Hoe heette de rechterhand van Fidel Castro tijdens de Cubaanse revolutie?
+0
Peterheid
Rául Castro
+2
Stayphanie
Che Guevara
(Duidelijker zijn, Remco. Ik had er 3 goed en Elise 2, dus wèh)
+14
Dijkio
Amice Arnold.
Kijk zelf maar:
+0
EliseReinders
Goed Stephanie!
+0
Stayphanie
Karma.
Wist je dat iedereen al eens persoon van het jaar is geweest? In 2006 riep Time Magazine 'you' uit tot persoon van het jaar, vertegenwoordigd door iedereen op het World Wide Web. Dus jij hoort daar ook bij, leuk hè?
De vraag: Het internet werd al ontwikkeld in de jaren '60, maar het www is pas ontwikkeld in 1989 door een softwareontwikkelaar van het CERN? Wie was dit?
Eens.
aan de andere kant kan het blijkbaar prima want Hendrik doet 2 dagen helemaal niks en op het moment dat ik dan een vraag stel kan ie het binnen no time opeens wel. Overigens sorry daarvoor dacht oprecht dat het twee dagen was
Nieuwe vraag dus.
Een studiegerelateerde vraag, dat lijkt me ook wel eens leuk.
Robert Cialdini is voornamelijk bekend van zijn zes principes van het overtuigen. Deze zes beïnvloedingstechnieken presenteerde hij voor het eerst in zijn boek Influence: The Psychology of Persuasion. Ze worden nog steeds wereldwijd toegepast in de marketing.
De vraag luidt natuurlijk: Om welke zes principes gaat het? Als iemand er vier weet op te noemen ben ik ook tevreden.
Stiekem hoopte ik al dat niet uitgerekend jij het direct al helemaal goed zou beantwoorden, Stephanie. Heh heh.
Nog iets met emotie of zo? Gokje.
expertise erbij doen?
consistentie ennnnn sympathie tonen
Elise kopt 'm binnen met twee rake knallers. U mag!
Waarom mag ik niet dan?
Oh, nou ja, ik wilde er eigenlijk vier en jij had er drie. Maar je mag best hoor, van mij. Mogen jullie anders samen wel overleggen.
Irritant hoor,
Goed. Hoe heette de rechterhand van Fidel Castro tijdens de Cubaanse revolutie?
Rául Castro
Che Guevara
(Duidelijker zijn, Remco. Ik had er 3 goed en Elise 2, dus wèh)
Amice Arnold.
Kijk zelf maar:
Goed Stephanie!
Karma.
Wist je dat iedereen al eens persoon van het jaar is geweest? In 2006 riep Time Magazine 'you' uit tot persoon van het jaar, vertegenwoordigd door iedereen op het World Wide Web. Dus jij hoort daar ook bij, leuk hè?
De vraag: Het internet werd al ontwikkeld in de jaren '60, maar het www is pas ontwikkeld in 1989 door een softwareontwikkelaar van het CERN? Wie was dit?
Meneer van de Wolf uit de rode flat!