Nice!
Echt een aanrader trouwens, met Johnny Depp en Leonardo DiCaprio in 1 film :)
(Tieners nog, dat wel, maar suuuper goed acteerwerk al).
Nieuwe vraag:
Chanel is inmiddels een gevestigde naam in de mode. Maar de productie met welk mode-item is Gabrielle Bonheur 'Coco' haar carrière begonnen?
+0
Dijkio
Parfum?
+0
albertinenanninga
Broekpak
+0
Bash
Bikini
+0
Marjan Dwarshuis
Hoeden
+1
Joashakvoort
cocosnoten?
+0
Joriekee
Marjan heeft het goed.
Dijkio : Als No. 5 al 95 jaar (1921!) zo populair is, dan kun je je natuurlijk afvragen of het nog een 'mode'item is :) Maar de hoedjes waren alsnog eerder
+0
tessabos1
Nieuwe?
+0
Maurice
Duurt te lang, dus nieuwe.
Er is maar één keer een oorlog geweest tussen twee parlementaire democratieën. Tussen welke twee landen was dit?
+0
MarnixTM
VS & Engeland?
+0
Yntse
Engeland en Argentinië, Falklandoorlog? Geen idee hoe je dat schrijft.
+0
Peterheid
Nederland - Engeland?
+0
Maurice
Allemaal fout. Argentinie was bijvoorbeeld een militaire dictatuur ten tijde van de oorlog.
+2
Otter
Engeland - Frankrijk?
Of doel je op de achtste finale van het WK 2006: Portugal - Nederland?
+0
Stayphanie
nvm ik weet het niet
+0
Holsappel
Het is een goede vraag, want ik weet het niet, en google helpt ook niet echt mee. Dus ben heel benieuwd naar het antwoord.
+0
Grietje_Eva
Is het iets met die oorlogen in voormalig Joegoslavië? Geen idee wat voor staatsvormen ze daar hadden maar ik weet nog dat die strijd opvallend primitief was voor het tijdperk waarin hij ontstond.
Titanic?
Whats eating Gilbert Grape in 93?
Jorieke heeft het goed!
Nice!
Echt een aanrader trouwens, met Johnny Depp en Leonardo DiCaprio in 1 film :)
(Tieners nog, dat wel, maar suuuper goed acteerwerk al).
Nieuwe vraag:
Chanel is inmiddels een gevestigde naam in de mode. Maar de productie met welk mode-item is Gabrielle Bonheur 'Coco' haar carrière begonnen?
Parfum?
Broekpak
Bikini
Hoeden
cocosnoten?
Marjan heeft het goed.
Dijkio : Als No. 5 al 95 jaar (1921!) zo populair is, dan kun je je natuurlijk afvragen of het nog een 'mode'item is :) Maar de hoedjes waren alsnog eerder
Nieuwe?
Duurt te lang, dus nieuwe.
Er is maar één keer een oorlog geweest tussen twee parlementaire democratieën. Tussen welke twee landen was dit?
VS & Engeland?
Engeland en Argentinië, Falklandoorlog? Geen idee hoe je dat schrijft.
Nederland - Engeland?
Allemaal fout. Argentinie was bijvoorbeeld een militaire dictatuur ten tijde van de oorlog.
Engeland - Frankrijk?
Of doel je op de achtste finale van het WK 2006: Portugal - Nederland?
nvm ik weet het niet
Het is een goede vraag, want ik weet het niet, en google helpt ook niet echt mee. Dus ben heel benieuwd naar het antwoord.
Is het iets met die oorlogen in voormalig Joegoslavië? Geen idee wat voor staatsvormen ze daar hadden maar ik weet nog dat die strijd opvallend primitief was voor het tijdperk waarin hij ontstond.