Hoe kan het dat de tuin in het Nederlands terugkomt? Dat is of enorm wonderbaarlijk of het woord intuinen komt hier vandaan... Heel leuk weetje!
+0
Kristel
Ik weet geen nieuwe vraag. Dus als iemand anders eentje weet, mag diegene een vraag stellen.
+0
tessabos1
Welk beroemd verhaal lijkt op het door Ovidius al veel eerder vertelde verhaal van Pyramus en Thisbe?
+0
Remco
Romeo & Juliet
+0
tessabos1
Klopt!
Edit; jij mag dus ;)
+0
Remco
Nice.
Het kan al heel lang en is tegenwoordig praktisch niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Toch heeft meer dan de helft van de wereldbevolking dit nog nooit gedaan.
Waarover heb ik het?
+0
Holsappel
Fietsen
+0
Stayphanie
Bellen
+0
Stabbles
Surfen op het web
+0
Remco
Stayphanie schreef:
Bellen
Dit is het antwoord dat ik zocht. Stephanie, your turn!
+0
Stayphanie
Uit welke vijf boroughs bestaat New York City?
En weet je ook welke van de vijf de meeste inwoners telt?
+0
Roorda
The Bronx, Manhattan, Brooklyn, Staten Island en Queens
Meeste inwoners weet ik niet, ik zou Queens gokken want dat is geloof ik het grootst.
+0
Stayphanie
Roorda schreef:
Klopt!
Meeste inwoners weet ik niet, ik zou Queens gokken want dat is geloof ik het grootst.
De komeet van Halley is één bijzonder heldere periodieke komeet die al voor Christus is waargenomen en beschreven.
Hij wordt in 2061 weer verwacht.
Wat is de omlooptijd van deze komeet?
+0
MrMaurits
Halley's komeet komt ééns in de 75 jaar een rondje doen. Wij hebben dus net pech gehad; de generatie van Verix heeft hem wel twee keer kunnen zien langskomen.
+0
Roorda
Fuu. Bitch.
Klopt, jij mag.
+0
MrMaurits
Dan doe ik nog een astronomie-gerelateerde vraag, omdat het een leuk onderwerp is.
Er passen grofweg 9460000000000000000 meters in een lichtjaar (9,46 biljoen kilometer), wat een onbegrijpelijk grote afstand is. Toch zit er aanzienlijk meer ruimte tussen sterren in de Melkweg dan 1 lichtjaar. Op ongeveer 4,2 lichtjaar staat de eerste ster vanaf de zon; hoe heet deze ster?
Tuinpad zinnen? He he
Ja! Intuinzinnen in het Nederlands.
Kristel mag
Hoe kan het dat de tuin in het Nederlands terugkomt? Dat is of enorm wonderbaarlijk of het woord intuinen komt hier vandaan... Heel leuk weetje!
Ik weet geen nieuwe vraag. Dus als iemand anders eentje weet, mag diegene een vraag stellen.
Welk beroemd verhaal lijkt op het door Ovidius al veel eerder vertelde verhaal van Pyramus en Thisbe?
Romeo & Juliet
Klopt!
Edit; jij mag dus ;)
Nice.
Het kan al heel lang en is tegenwoordig praktisch niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Toch heeft meer dan de helft van de wereldbevolking dit nog nooit gedaan.
Waarover heb ik het?
Fietsen
Bellen
Surfen op het web
Dit is het antwoord dat ik zocht. Stephanie, your turn!
Uit welke vijf boroughs bestaat New York City?
En weet je ook welke van de vijf de meeste inwoners telt?
Klopt!
Queens is inderdaad het grootst (283 km2), maar Brooklyn heeft de meeste inwoners: 2,621,793.
bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Borough_(New_York_City)
Jij bent!
De komeet van Halley is één bijzonder heldere periodieke komeet die al voor Christus is waargenomen en beschreven.
Hij wordt in 2061 weer verwacht.
Wat is de omlooptijd van deze komeet?
Halley's komeet komt ééns in de 75 jaar een rondje doen. Wij hebben dus net pech gehad; de generatie van Verix heeft hem wel twee keer kunnen zien langskomen.
Fuu. Bitch.
Klopt, jij mag.
Dan doe ik nog een astronomie-gerelateerde vraag, omdat het een leuk onderwerp is.
Er passen grofweg 9460000000000000000 meters in een lichtjaar (9,46 biljoen kilometer), wat een onbegrijpelijk grote afstand is. Toch zit er aanzienlijk meer ruimte tussen sterren in de Melkweg dan 1 lichtjaar. Op ongeveer 4,2 lichtjaar staat de eerste ster vanaf de zon; hoe heet deze ster?
Proxima Centauri