Ik heb dit laatst met wat mensen opgezocht geloof ik maar kan me niet meer herinneren met wie, dus als jij erbij was is het stom om te antwoorden maar anders wil ik het antwoord wel geven :p
Daar was ik wel bij maar het is je goed recht om te antwoorden hoor :)
Oke, maar dan laat ik eerst nog even de kans aan anderen want dat is leuker ;)
+0
martijngaasbeek
Ik denk dat anderen nu de kans hebben gehad, Tessa.
+0
Holsappel
Ik denk van koeienvlaai
+0
Grietje_Eva
Holsappel schreef:
Ik denk van koeienvlaai
Je zit werkelijk in de buurt
+1
martijngaasbeek
Van normale vlaai
+0
Grietje_Eva
martijngaasbeek schreef:
Van normale vlaai
Dat is deel één van het antwoord
+0
tessabos1
Van vlaai, en dat komt dan weer in de verte van het Griekse platus, wijd. Verwant met plat en flat enzo.
Nieuwe vraag meteen maar?
Wat is een palimpsest?
+0
Boedi
Stuk perkament wat meerdere keren gebruikt wordt. Toplaag wordt verwijderd, hoe geen idee, daarna kan het opnieuw worden gebruikt
+0
tessabos1
Boedi schreef:
Stuk perkament wat meerdere keren gebruikt wordt. Toplaag wordt verwijderd, hoe geen idee, daarna kan het opnieuw worden gebruikt
Klopt! Weghalen wordt meestal gedaan door schrapen. Jij mag!
+1
Grietje_Eva
Ik vind het nog grappig om er bij te vertellen dat mensen in het westen van het land dus Limburgse vlaaien als toetje hadden maar dat ze op een gegeven moment de bodem niet meer opaten en vlaaivulling in pakken gingen verkopen als nagerecht :D Zo random.
+0
martijngaasbeek
Ik vind het flauw dat ik het goede antwoord geef en Tessa zomaar het heft in eigen handen neemt...
Totale chaos hier.
+1
Joriekee
Grietje_Eva schreef:
Ik vind het nog grappig om er bij te vertellen dat mensen in het westen van het land dus Limburgse vlaaien als toetje hadden maar dat ze op een gegeven moment de bodem niet meer opaten en vlaaivulling in pakken gingen verkopen als nagerecht :D Zo random.
Ik vind vlaaibodems idd ook nooit te vreten
+1
Boedi
In de serie Friends wil Chandler Joey geld lenen, maar Joey is te trots. Dus verzint Chandler een kaartspel om Joey geld te laten winnen. Hoe heet dit kaartspel en bonus voor de echte kenners: wat is de beste kaart in dit spel
Oké, volgende vraag:
Wordt een USB-stick zwaarder als je er data op zet en waarom wel of niet?
+0
Peterheid
Ik heb ooit een keer gelezen dat alle data op de wereld 3 kilo weegt ofzo. Dus ik denk het wel maar ik snap nog steeds niet waarom. Want van alle geheugenopslag die ik weet voeg je geen extra gewicht toe of haal je iets weg. Alleen de fase van de stof verandert.
+0
martijngaasbeek
Ik gok op zwaarder door de andere configuratie van de elektroden. En dat heeft vast iets te maken met de protonen/neutronen/elektronen die bewegen bij stroom zeg maar. Dat ze daardoor een lading geven aan de deeltjes op de usb stick.
+4
Holsappel
Ik denk lichter. Want als ik soms heel veel informatie moet verwerken word ik ook licht in mijn hoofd.
Oke, maar dan laat ik eerst nog even de kans aan anderen want dat is leuker ;)
Ik denk dat anderen nu de kans hebben gehad, Tessa.
Ik denk van koeienvlaai
Je zit werkelijk in de buurt
Van normale vlaai
Dat is deel één van het antwoord
Van vlaai, en dat komt dan weer in de verte van het Griekse platus, wijd. Verwant met plat en flat enzo.
Nieuwe vraag meteen maar?
Wat is een palimpsest?
Klopt! Weghalen wordt meestal gedaan door schrapen. Jij mag!
Ik vind het flauw dat ik het goede antwoord geef en Tessa zomaar het heft in eigen handen neemt...
Totale chaos hier.
Ik vind vlaaibodems idd ook nooit te vreten
In de serie Friends wil Chandler Joey geld lenen, maar Joey is te trots. Dus verzint Chandler een kaartspel om Joey geld te laten winnen. Hoe heet dit kaartspel en bonus voor de echte kenners: wat is de beste kaart in dit spel
Cups!
Correct, jij mag.
Voor de bonus: https://www.youtube.com/watch?v=vYhYJS7LC_Y
Link doet het niet! Je krijgt de hoofdpagina
Nice!
Oké, volgende vraag:
Wordt een USB-stick zwaarder als je er data op zet en waarom wel of niet?
Ik heb ooit een keer gelezen dat alle data op de wereld 3 kilo weegt ofzo. Dus ik denk het wel maar ik snap nog steeds niet waarom. Want van alle geheugenopslag die ik weet voeg je geen extra gewicht toe of haal je iets weg. Alleen de fase van de stof verandert.
Ik gok op zwaarder door de andere configuratie van de elektroden. En dat heeft vast iets te maken met de protonen/neutronen/elektronen die bewegen bij stroom zeg maar. Dat ze daardoor een lading geven aan de deeltjes op de usb stick.
Ik denk lichter. Want als ik soms heel veel informatie moet verwerken word ik ook licht in mijn hoofd.