Er was wel een Eva bij betrokken heb ik me laten vertellen.
Scherp ;)
+0
EliseReinders
Pieter heeft het goed, scherpe toevoeging Mark hoor!
Pieter, your turn
+1
Otter
Ok, sportvraagje.
Het Wereldkampioenschap Veldrijden vond afgelopen weekend niet onopgemerkt plaats. Naast een gevalletje van mechanische doping stond ook Lars Boom weer aan de start, die weer vaker het veldrijden en de weg wil combineren. Vroeger was deze combinatie veel gebruikelijker.
Welke oud-wereldkampioen veldrijden ging bijna jaarlijks de modder in om aan zijn techniek te werken en om daarna in het voorjaar op de weg bijna elk jaar weer een of enkele grote klassiekers op zijn palmares bij te schrijven?
+0
Peterh14
Roger de Vlaeminck?
+0
Siepel
Adrie van der Poel?
+0
Otter
Peter heeft het goed. Je krijgt nog een bonuspunt als je ook zijn bijnaam weet die met het winnenvan vele klassiekers te maken heeft
+0
Peterh14
Was hij niet 'de ware Flandrien'?
Nieuwe vraag bedenk ik vandaag nog
+0
Peterh14
Bonuspunt of niet, hier komt alvast de volgende vraag:
Nederland kent een zeer druk wegennet en voor veel zielige arbeiders is fileleed aan de orde van de dag. Het drukste stukje snelweg is op de A4 bij Den Haag, hier komen dagelijks meer dan 230.000 voertuigen voorbij.
Gelukkig hebben wij hier minder last van. Niet alleen omdat wij als gezonde jeugdigen gewoon de fiets pakken, maar ook omdat het in het noorden nou eenmaal niet zo druk is (hint).
De vraag: wat is het rustigste stuk snelweg van Nederland? Bonus voor een goede inschatting van het aantal dagelijkse voertuigen.
+0
Holsappel
A7 bij de grens lijkt me dan
+0
Peterh14
Dat klopt. Hier komen ongeveer 10.500 auto's per dag langs.
Wouter mag!
+0
Holsappel
Even voor iedereen om een beetje in touch te blijven met de actualiteiten.
Waar komt de naam van het Zika virus vandaan? Zo specifiek mogelijk aub.
+0
EliseReinders
Zieke Kanaries
+0
Holsappel
Bijna
+0
Alaberto
Zichtbare Kannibalen
+2
EliseReinders
Anne zei net dat ik op een Zika-baby leek. Geen idee of dat een hint is . . .
+0
Peterh14
Is het niet een gebied ofzo waar het virus vandaan komt?
+0
Holsappel
Klopt, als er over een dag niemand met wat beters komt mag jij Peter.
+0
Anneloes
Ben ik nog op tijd met reageren?
Volgens mij komt de naam nl idd van een gebied waar het virus voor het eerst is gevonden: in Oeganda, het Zika woud.
Dat had meer te maken met Lebensbraun
Scherp ;)
Pieter heeft het goed, scherpe toevoeging Mark hoor!
Pieter, your turn
Ok, sportvraagje.
Het Wereldkampioenschap Veldrijden vond afgelopen weekend niet onopgemerkt plaats. Naast een gevalletje van mechanische doping stond ook Lars Boom weer aan de start, die weer vaker het veldrijden en de weg wil combineren. Vroeger was deze combinatie veel gebruikelijker.
Welke oud-wereldkampioen veldrijden ging bijna jaarlijks de modder in om aan zijn techniek te werken en om daarna in het voorjaar op de weg bijna elk jaar weer een of enkele grote klassiekers op zijn palmares bij te schrijven?
Roger de Vlaeminck?
Adrie van der Poel?
Peter heeft het goed. Je krijgt nog een bonuspunt als je ook zijn bijnaam weet die met het winnenvan vele klassiekers te maken heeft
Was hij niet 'de ware Flandrien'?
Nieuwe vraag bedenk ik vandaag nog
Bonuspunt of niet, hier komt alvast de volgende vraag:
Nederland kent een zeer druk wegennet en voor veel zielige arbeiders is fileleed aan de orde van de dag. Het drukste stukje snelweg is op de A4 bij Den Haag, hier komen dagelijks meer dan 230.000 voertuigen voorbij.
Gelukkig hebben wij hier minder last van. Niet alleen omdat wij als gezonde jeugdigen gewoon de fiets pakken, maar ook omdat het in het noorden nou eenmaal niet zo druk is (hint).
De vraag: wat is het rustigste stuk snelweg van Nederland? Bonus voor een goede inschatting van het aantal dagelijkse voertuigen.
A7 bij de grens lijkt me dan
Dat klopt. Hier komen ongeveer 10.500 auto's per dag langs.
Wouter mag!
Even voor iedereen om een beetje in touch te blijven met de actualiteiten.
Waar komt de naam van het Zika virus vandaan? Zo specifiek mogelijk aub.
Zieke Kanaries
Bijna
Zichtbare Kannibalen
Anne zei net dat ik op een Zika-baby leek. Geen idee of dat een hint is . . .
Is het niet een gebied ofzo waar het virus vandaan komt?
Klopt, als er over een dag niemand met wat beters komt mag jij Peter.
Ben ik nog op tijd met reageren?
Volgens mij komt de naam nl idd van een gebied waar het virus voor het eerst is gevonden: in Oeganda, het Zika woud.
Klopt! Jij mag
het was trouwens bij aapjes