Na Tim Berg en Tom Hangs dacht hij met avicii zijn afscheid in te leiden. Daarom verbasterde hij arrivederci tot avicii

Robert M. heeft het goed, echter ontbreekt er nog een deel. Zijn Italiaanse accent was voorwaar nog slechter dan dat van Aldo Raine, waardoor men in plaats van 'arrivederci' iets heel anders verstond. Dat kwam ondermeer doordat Avicii de gewoonte heeft om de helft van de tijd binnensmonds te praten. Zo ontstond de urban legend dat zijn nieuwe artiestennaam 'Avicii' of zo was. Vervolgens besloot Avicii om dit maar gewoon als echte naam aan te nemen, omdat hij het wel hip vond klinken.

Das helemaal niet goed pannekoek

Hm vreemd

De eerste paar hits op Google vertellen iets anders inderdaad

Alaberto schreef:

Das helemaal niet goed pannekoek

wie is hier nu precies de pannekoek?

Wil jij graag de pannekoek zijn? Mag hoor

martijngaasbeek

Robert, ik vind dat jij alsnog gewoon een nieuwe vraag mag stellen.

Mijn fout inderdaad - Avicii is gebaseerd op het laagste niveau van de Boeddhistische hel. Robert kom maar door.

Leuk jaa dat ik mag met mijn goede gedrag. Vraagje in de categorie sport.

Welke coach is afgelopen november door de IAAF verkozen tot Coach van het jaar.

Coach van Daphne Schippers staat mij iets van bij, jammer genoeg geen flauw idee hoe hij heet..

Zijn naam allitereert geloof ik

Ingescheurde Indiaan?

Om het tempo er enigszins in te houden is het antwoord van norbert wel goed genoeg, tenzij iemand de naam nog noemt voordat Norbert op het forum is geweest en een nieuwe vraag heeft gesteld

Natuurlijk niet te doen als ik aan het "studeren" ben, maar ik zal mensen tot uurtje of 2 de kans geven om met de juiste naam te komen.

Een vraag over mijn grote idool:
Bob Dylan's tour in 1966 werd door veel fans in die tijd gezien als controversieel. Dylan speelde tijdens zijn concerten namelijk ook met een elektrische gitaar, dit werd door vele fans gezien als een verraad aan de folk-music waar Dylan toe behoorde. Het feit dat vele fans zich verraadden voelden, maakte dat het concert in 'The Royal Albert Hall' legendarisch werd.

Wat werd er geroepen vanuit het publiek en wat was Dylan's reactie hierop?

'Broek uit, op je hoofd!' Hij deed het overigens niet, maar sloeg waarschijnlijk zijn gitaar kapot.

"Arrivederci"?

Iemand uit het publiek zei iets als: "you are fucking fake".
Waarop Dylan tegen zijn band zegt: "play it fucking loud!"

Komt redelijk in de buurt, dus stel de volgende vraag maar, heb niet het idee dat er een beter antwoord komt.

De persoon uit het publiek schreeuwde 'Judas', waarop Dylan reageerde met 'I don't believe you, you're a liar. Waarop hij zich omdraaide naar zijn band en zij: 'Play facking loud'

https://youtu.be/PCGPhzWWgco