Waar gaat het heen met al die gok vragen. Ik vind het maar niets.

Tweede kans: 2500?

2500 klopt, jij mag Char.
Het verhaal van the Great Emu War is echt hilarisch om te lezen omdat het zo serieus is opgezet. In de rapporten staan teksten als: 'Emus can face machine guns with the invulnerability of tanks.' En: Among the machine gun squad no one has suffered casualties. Vind ik stiekem best wel grappig.

Joriekee schreef:

Mogen we het antwoord svp? Kan er weer een nieuwe vraag

haha dit ga ik vanaf nu ook steeds zeggen zodra ik het antwoord even niet weet

oke ik weet eentje, wel weer met een getal.

Iedereen die een normale opvoeding heeft geleden kent de film 101 Dalmatiërs, die uit 1961 (de animatiefilm dus). Daar komen nogal wat dalmatiërs in voor, namelijk 101, maar nog veeeeeel meer vlekjes.
Nu de vraag:
Hoeveel vlekken zijn er op de vachten van de dalmatiërs getekend in deze film? Oh, en de inktvlekken die Pongo op zijn vacht krijgt tellen we even niet mee.

Je mag er 1000 naast zitten.
http://media1.giphy.com/media/kjk945aYSXaQU/giphy.gif

en ik snap gifs niet. dat terzijde.

martijngaasbeek

Boedi schreef:

Waar gaat het heen met al die gok vragen. Ik vind het maar niets.

9356

3700

Edit: bij nader inzien is 1000 er vanaf mogen zitten wel een grote marge. Dan zeg ik 8000

Joriekee schreef:

Mogen we het antwoord svp? Kan er weer een nieuwe vraag

Doe dit nu maar wel #goktopic

Dit is geen triviaal feitje.

minstens 53 stippen per dalmatiër, 101 dalmatiërs... ik zeg 5353 stippen.

Alfred en Charlotte hebben samen een gokverslaving.

Bedoel je trouwens het aantal vlekken dat alle dalmatiërs samen hebben, of bedoel je het aantal vlekken dat steeds opnieuw getekend moest worden om er een hele film van te maken (waardoor dalmatiërs dubbel tellen)?

11111

CharlotteH schreef:

9,860

Steven: alle vlekken die alle dalmatiërs in de film hebben.
De goede zit er nog niet tussen. nog lang niet zelfs. erwin zit er nog het dichtste bij.

50 000

LauraFrancke

44000