934,26

50.000 mensen / 2 = aantal vrouwen x 5 keer per dag x 3 dagen x 1 meter = 375 kilometer
375 kilometer + 75 kilometer (voor de mannen) = 450 kilometer precies

1256,8 kilometer

620 km

Zo, meneer de abactis heeft de smaak te pakken. Het goede antwoord is namelijk 1250 km!

Een wc-rol is gemiddeld 20 meter, wat betekent dat er zo'n 62.500 wc-rollen doorheen gaan op een weekendje Lowlands. Best wel veel opzich. (Nederlanders gebruiken samen zo'n 22.000 km wc papier per dag, dus dan valt het wel weer mee)

Oke tot zover dit schijtonderwerp. Adam, jij bent.

Ik vond Adam altijd meer een pisventje. Maar nadat hij deze schijtvraag goed heeft even een oproepje aan Vieze Jack: gast lidmaatschap Ya'skazal voor deze knul?

Nice.

Schrijvers worden soms niet zo gewaardeerd door de regering in verband met hun kritische kijk op de overheid. Deze schrijver, filosoof en dichter had dat zo goed door dat hij altijd vlakbij de grens van het land ging wonen als hij verhuisde, opdat hij makkelijk kon ontsnappen als het land weer boos op hem was.

Over wie heb ik het?

Oeh oeh die weet ik is het Voltaire?

Alaberto schreef:

Ik vond Adam altijd meer een pisventje. Maar nadat hij deze schijtvraag goed heeft even een oproepje aan Vieze Jack: gast lidmaatschap Ya'skazal voor deze knul?

Had hij al verdiend met het maken van een filmpje op soos.

Klopt, maar jeumig, hoezo weet jij dit soort shit, Lisanne?

Ik had een filosofieleraar die het leuk vond om dat te delen en het is me gewoon altijd bijgebleven. Ik ben gewoon vet slim oké. Niet zo zeiken ;d. Kijken of je dit weet:

De string is uitgevonden in New York, toen de burgemeester eiste dat naaktdanseressen iets aan moesten hebben. Maar in welk jaar was dit?

1985

1969

1920

1910

1856

Triviale Gokjes topic

...

1976

Ik weet wel bijna zeker dat het voor 1970 nog niet bestond

martijngaasbeek

1900

Peterheid schreef: