140

sommige zeggen 542 anderen 505, lang leve 9gag

Lisanne en Erwin hebben het goed. Het precieze aantal was 505.
Lisanne was eerst dus zij mag nu

Was dit dezelfde gast die sneeuw in z'n mond deed (bij -40 dus) zodat de vijand geen ademwolkjes kon zien?

smeerkees schreef:

Was dit dezelfde gast die sneeuw in z'n mond deed (bij -40 dus) zodat de vijand geen ademwolkjes kon zien?

Klopt

Yes, vind ik leuk! Ik heb een super random feitje.

Lowlands trekt jaarlijks zo'n 50.000 bezoekers. Om al die mensen lekker hun behoefte te laten doen, zijn er 800 spoeltoiletten en 150 van die plaskruizen. Er wordt dan ook zo'n 3 miljoen liter water gebruikt om de wc's door te spoelen. Waar er op soos vaak te weinig van is, is er op Lowlands met zoveel wc's altijd wel genoeg. Waar heb ik het over? Wc papier!

De grote hamvraag is dan ook: hoeveel kilometer wc papier wordt er op Lowlands gebruikt? Je mag er 20 naast zitten,

Toedels

(50.000 x 5 (aantal keer gebruik van spoeltoilet)) x 0.8 meter (gemiddeld gebruik wc-rol per keer uitgedrukt in meter ) = 250.000. Dit keer 0.8 m en dan delen door 1000 = 200 kilometer wc papier. Klopt wel he?

Waarschuwing voor slechte grap: ligt eraan hoeveel schijtmuziek er gedraaid wordt.

Excuus!

Pff, waarom die waarschuwing? Ben je bang voor negatieve reacties ofzo? Schijterd

366

Bidet

martijngaasbeek

100 kilometer

Alaberto schreef:

(50.000 x 5 (aantal keer gebruik van spoeltoilet)) x 0.8 meter (gemiddeld gebruik wc-rol per keer uitgedrukt in meter ) = 250.000. Dit keer 0.8 m en dan delen door 1000 = 200 kilometer wc papier. Klopt wel he?

Je vergeet de main stage die elk jaar weer getoilet papered wordt (taalfoutforum eat your heart out), dan kom je toch makkelijk op 356,5 kilometer uit

MrMaurits schreef:

Je vergeet de main stage die elk jaar weer getoilet papered wordt (taalfoutforum eat your heart out), dan kom je toch makkelijk op 356,5 kilometer uit

Mmm... nu vraag ik me af of Lisanne daar ook op doelt. Kijk de vraag geeft vrijheid om ook mainstage mee te rekenen... Dat is inderdaad een wereld van verschil.

280

175

Of je nou wel of niet verspilling mee moet rekenen weet ik ook niet.. Maar doe maar wel, want jullie zitten allemaal te laag!

Drie keer de aarde rond.

650 kilometer?

lauramoorlag

3.000.000 liter water / 2 liter (ofzo, per keer gespoeld) = 1.500.000 keer x 0,5 meter per keer = 750.000 meter = 750 km + 100 km extra voor wat dan ook = 850 km