Dat klopt! Jij bent!

En aangezien iedereen gokken leuk vindt de volgende vraag.
In uw darmen zit 1-1,5 kilo aan bacteriën, schoon aan de haak. Maar hoeveel bacteriën zijn dit eigenlijk? Het antwoord gaat uit van het gemiddelde, en de eerste die er plusminus 5% vanaf zit zal de volgende vraag mogen stellen.

5 miljoen

Ongeveer 10^14 oftwel 100 biljoen.
Net medische microbiologie gehad, sorry Maus :)

Had gehoopt dat er zo min mogelijk biologen naar het topic zouden kijken, maar met jou erbij is dat natuurlijk ijdele hoop. The floor is yours

Roorda schreef:

Ongeveer 10^14 oftwel 100 biljoen.
Net medische microbiologie gehad, sorry Maus :)

Jongens, Maurice heet al Maus. Nu ophouden, ik vind verwarrend.

Thereza schreef:

Roorda schreef:

Ongeveer 10^14 oftwel 100 biljoen.
Net medische microbiologie gehad, sorry Maus :)

Jongens, Maurice heet al Maus. Nu ophouden, ik vind verwarrend.

Maurits was eerder Maus dan Maurice, iig op de middelbare school al

"Ja flikker op, ik was eerder Maus en eerder bij de GSV" - Maurice "Maus" "Phoxy" de Vos

Charlotte schreef:

Thereza schreef:

Roorda schreef:

Ongeveer 10^14 oftwel 100 biljoen.
Net medische microbiologie gehad, sorry Maus :)

Jongens, Maurice heet al Maus. Nu ophouden, ik vind verwarrend.

Maurits was eerder Maus dan Maurice, iig op de middelbare school al

Ik was het al op de basisschool

Maurice schreef:

Charlotte schreef:

Thereza schreef:

Roorda schreef:

Ongeveer 10^14 oftwel 100 biljoen.
Net medische microbiologie gehad, sorry Maus :)

Jongens, Maurice heet al Maus. Nu ophouden, ik vind verwarrend.

Maurits was eerder Maus dan Maurice, iig op de middelbare school al

Ik was het al op de basisschool

Maar jij hebt er al één :'(
Nee zij je gegund; daarnaast kan ik moeilijk Philippus verbieden me zo te noemen vanwege eventuele verwarringen die daaruit ontstaan.
On topic: bovengenoemde jongen mag een vraag stellen!

Maus is Maus!
Voor de koorleider. Op de wijs van Live is Life.

Goed. Benieuwd of er GSV'ers zijn die de arbeider in zichzelf nog niet kwijt zijn en dit weten:
Wat is het essentiële verschil tussen een cardanas en een homokineet?

Ik stemde deadmau5 maar dat klopte eigenlijk niet omdat deadmau5 mau5 is en niet maus, laat staan Maus. Ik wil graag een tweede stemronde aanvragen

Verder weet ik het antwoord op Philips vraag niet

Ik heb echt al een week lang een heel leuk feitje, maar niemand reageert op Philip, waardoor dit mysterie niet wordt opgelost, waardoor er nooit een vraag komt waarop ik het antwoord wel weet, waardoor ik jullie nooit zal kunnen verrijken met mijn feitje! Dus hop hop! Raden! :)

Het is al meer dan drie dagen geleden dus je kunt in principe gewoon gaan. Niemand weet toch het antwoord op de vraag van Philip omdat ie verrekte moeilijk is

Heeft het iets te maken met het punt waar de assen omgaan met verschillen in de te koppelende assen? Zo ja dan mag Alienke wel.

Oke ik doe wel gewoon :)

In de gemeente Groningen liggen kilometers trottoir. Hoeveel kilometer denkt u dat er precies ligt?

U mag er 5% naast zitten.

LauraFrancke

166 km

Remco schreef:

Het is al meer dan drie dagen geleden dus je kunt in principe gewoon gaan. Niemand weet toch het antwoord op de vraag van Philip omdat ie verrekte moeilijk is

Nee hoor, dat is nadat iemand 3 dagen geen nieuwe vraag stelt die aan de beurt is. Voor te moeilijke vragen is de procedure dat ik het antwoord geef en een nieuwe vraag stel.
Om Alienke tegemoet te komen is het ééntje die heel makkelijk is voor haar. Hopen dat Maus je niet voor is.

Wat cardanas en homokineet betreft, het zijn beide askoppelingen die koppel door kunnen geven terwijl uitgaande as een hoek maakt tov al draaiende as. Bij de homokineet wordt, onafhankelijk van de hoek, dezelfde hoeksnelheid doorgegeven wat bij de cardanische koppeling niet het geval is. Vet geniaal.

Nieuwe vraag:
Als een cel abrupt doodgaat(necrose), komt de inhoud in het omliggende weefsel terecht. Dat is niet chill. Ontsteking. Alles.
Toch moeten er voortdurend cellen vernieuwd worden in je lichaam en de oude moet dus dood. Hier hebben cellen een hele mooie duidelijke gestructureerde zelfmoordprocudure voor, waarbij al hun ingewanden keurig opgeruimd of hergebruikt worden.
Hoe heet dit?

--
Hela, eerst mijn vraag beantwoorden dus!

Kamikaze