Uit je heup kuchen?

Heel goed Maurits! Jij mag :)

Oeh dat valt me alles mee!
Okee de volgende dan.
Welk stripfiguur figureerde in de Amerikaanse propagandafilm "Der Fuehrers Face" uit 1943?

Ik geloof dat Disney iets in die propaganda deed. Dus is het onze donzige vriend Donald Duck?

Dat Disneyverhaal komt mij ook bekend voor ja, maar volgens mij was het Mickey Mouse

Lekker Bas, jouw beurt.
Erg vermakelijk filmpje trouwens

Welk beroep oefent Ken Jeong (ja, die ene van Ha, gaaaaaaay), naast zijn acteerwerk nog meer uit?

Bash schreef:

Welk beroep oefent Ken Jeong (ja, die ene van Ha, gaaaaaaay), naast zijn acteerwerk nog meer uit?

Docent Spaans.

Arts/chirurg/dokter (weet niet precies wat voor 1, hij heeft een medical license in ieder geval)

Oui

Dijkio schreef:

Bash schreef:

Welk beroep oefent Ken Jeong (ja, die ene van Ha, gaaaaaaay), naast zijn acteerwerk nog meer uit?

Docent Spaans.

Hier heb ik enorm om gelachen.

Yesss volgende vraag.

Welke twee etniciteiten komen naast Maleisisch het meest voor in Maleisie?

martijngaasbeek

Chinees en indonesisch.

EliseReinders

Chinees en indianen, indiasers, indiase... (mensen uit India)

Grietje_Eva

Indiërs, right?

Je haalt altijd Indisch eten, net als Chinees en Indonesisch. Dus het lijkt me dat de etniciteit ook gewoon Indisch is.

EliseReinders

Om interpretatieproblemen te voorkomen spreken we in Nederland volgens mij met de term indiase mensen.

Maurice schreef:

Je haalt altijd Indisch eten, net als Chinees en Indonesisch. Dus het lijkt me dat de etniciteit ook gewoon Indisch is.

Dus mensen uit Turkije worden aangeduid met Kebab of Hasret volgens deze logica? :p

En mensen uit India zijn Indiaas en Indische mensen komen uit Nederlands-Indië of Brits-Indië, maar dat wordt verwarrend, dus kan je beter spreken van Indiase mensen.

Yntse schreef:

Maurice schreef:

Je haalt altijd Indisch eten, net als Chinees en Indonesisch. Dus het lijkt me dat de etniciteit ook gewoon Indisch is.

Dus mensen uit Turkije worden aangeduid met Kebab of Hasret volgens deze logica? :p

Klopt helemaal!