Hamtaro

Hahaha, epic

Dit is te moeilijk geloof ik. Het antwoord is overigens hikikomori, dan weet je dat.
Andere vraag: wie kreeg in 2005 zowel een Oscar voor beste actrice als een Raspberry Award voor slechtste actrice (en was ook nog sportief om laatstgenoemde te in ontvangst te komen nemen)?

Sandra Bullock

Vandekamp schreef:

Sandra Bullock

Shit, volgens mij is zij het inderdaad. En ik weet dat Halle (rasp)Berry ook een keer allebei heeft gewonnen.

Mulder heeft gelijk! De Oscar was voor Monster's Ball, de Razzie voor Catwoman.

Oké top.

Welke organisatie wordt vaak beschouwd als de eerste multinationale corporatie ter wereld?

Juliet de Haas

VOC?

WIC?

Yes, ik ben trots op je, (mijn) dochter! VOC is het juiste antwoord dus Juliet mag de volgende vraag stellen.

Trudy, WIC is een goeie tweede ;-) De VOC is opgericht in 1602 en de WIC in 1621. De VOC was destijds het grootste handelsbedrijf ter wereld en was de eerste naamloze vennootschap met vrij verhandelbare aandelen. De VOC wordt vaak genoemd als het eerste bedrijf dat in meerdere landen vestigingen had.

JøhnDylån

Wat heeft Juliets dochter hier mee te maken?

JøhnDylån schreef:

Wat heeft Juliets dochter hier mee te maken?

Sinds wanneer geef jij om interpunctie?

Mulder schreef:

JøhnDylån schreef:

Wat heeft Juliets dochter hier mee te maken?

Sinds wanneer geef jij om interpunctie?

En dan wel je post aanpassen zodat ik vier keer moet kijken voor ik het begrijp...

Het staat toch tussen haakjes? Maar ik doe wel een nieuwe want het schiet zo niet op.

Wat doet iemand die lijdt aan coprofagie?

JøhnDylån

Slecht filmen met een go-pro?

Poepseks.
Of iets dat lijkt op 2 Girls 1 Cup?

Poep eten, Klaas doet dat ook.

Poep eten is het juiste antwoord. Bonus feitje: konijnenpoep is gezond, aldus amice Grylls.

Eduard jij bent!

Nog een konijnenvraag:

Hoe noem je een jong van een konijn?

Stampertje