robert8701 schreef:

To long.

Waardoor is Jim Corbett bekend geworden?

*Too long.

Dijkio schreef:

robert8701 schreef:

To long.

Waardoor is Jim Corbett bekend geworden?

*Too long.

nee dat is fout

Hij was de beste grammar nazi die ooit leefde

To Long.

Is dit een hint? Was hij een Chinees en werd hij daarom bekend?

Zou bijzonder zijn, want er zijn er een miljard van.

Is het een meesteroplichter?

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Jim_Corbett, meer national geographic kijken :).

Andere vraag.

Usain Bolt heeft het huidige wereldrecord op de 100 meter sprint in handen. Welke atleet had voor Bolt dit record in handen.

(Bolt heeft zichzelf een paar keer verbeterd, het gaat hier om een andere atleet dan Bolt)

Powell. Ik weet alleen zijn voornaam niet..

Asafa

Mulder schreef:

Powell. Ik weet alleen zijn voornaam niet..

Jup dat klopt, overigens zijn Yohan Blake en Tyson Gay ook sneller dan Powell, alleen stond het wereldrecord al op naam van Bolt toen ze zo snel renden

Edit. Alwin mag ook wel wat mij betreft, die wist tenslotte de voornaam

Duurt te lang

Imgur

Dit is de album cover van de nieuwste cd van de Foo Fighters. Wat is er allemaal te zien en wat is het waarom hebben ze het zo op de cover gezet?

Allerlei symbolen en gebouwen van grote, Amerikaanse steden. (misschien ook wel niet-Amerikaans, maar dat zou ik dan niet weten. Je ziet het infinityteken (of 8?) een aantal keer terugkomen, dus dat zal wel met het thema te maken hebben.

Amerika = oneindig?

Ik weet alleen dat het album Sonic Highways heet, maar die 8 lijkt inderdaad meer op een "infinity" teken dan op een snelweg.

OEH Is het hun 8e album? En dan zijn de "landmarks" de plekken waar ze opgetreden/getoured hebben? (of gaan touren met hun nieuwe album)

Volgens mij hebben ze voor hun album Sonic Highways allemaal verschillende steden bezocht met z'n allen en per stad een liedje geschreven. Er zijn elementen uit elke stad gehaald en die staan op de album cover.

Ik geloof dat ik zoiets een keer hoorde op de radio. Ik weet alleen niet meer zeker of het de Foo Fighters waren.

Ze hebben die steden er inderdaad in verwerkt omdat in elke stad een nummer geproduceerd is. Dus jij mag.

Ik weet niet of het ook het achste album is. Dat zou kunnen.

Amsterdam mag zich sinds kort de eerste 'Sharing City' van Europa noemen. Wat houdt dit begrip in en hoe ziet dit er in de praktijk uit?

Iets communistisch?

Sharing is caring. Vast iets met fietsen, dus er zijn fietsen die je zomaar kunt gebruiken en delen met elkaar.

Paula Lunenborg

Ik dacht dat het iets in het verkeer was. Dat er een soort systeem is dat er een beetje random voorrang gegeven/genomen wordt en dat dat maar een beetje zo gelaten wordt, omdat het wel prima gaat. Het gaat er dan denk ik om dat de stad van iedereen is en iedereen er verantwoordelijk voor is dat het veilig gebeurt?!

Paula Lunenborg schreef:

iedereen er verantwoordelijk voor is dat het veilig gebeurt?!

Want voorkomen is beter dan abortus