@ Yntse: Nee, veel eerder.

@ Thierry: Ik was er niet van op de hoogte dat er vaker een bod is gedaan, heb het even nagezocht en dat bedrag is inderdaad ook een keer geboden.

U hebt nu dus dubbel zo veel kans want ik reken beide opties goed.

Theodore Roosevelt? (Dit is trouwens een blinde gok, ik ken niet zo heel veel presidenten vóór Truman namelijk)

Grietje_Eva

Of Washington? Die is ook al heel lang geleden.

Woodrow wilson?

Willy Wonka?

Abraham Lincoln?

Ford. Allemaal lekker gokken ;D

John F Kennedy?

Stayphanie schreef:

Ford. Allemaal lekker gokken ;D

De hint dat het (ver) voor Truman was is al bekend, dus Ford (of Kennedy) is eigenlijk geen gok, maar gewoon een gegarandeerd fout antwoord ;)

Ik kan alleen de 100 miljoen vinden, niet de 300 miljoen. Kan je een link sturen Thierry?

Monroe

Was het tweede bod ook voor Truman dan?

Ja, want om iets te kunnen kopen moet iemand anders er eigenaar van zijn. Dus was het voor de onafhankelijkheid van Cuba, welke geschiedde op 20 mei 1902. En misschien handig om nog een hint te geven want anders wordt het nooit geraden. Het had te maken met de onafhankelijkheidsstrijd in Cuba en de hele geschiedenis daar omheen.

Ik heb het zelf al opgezocht want was nieuwsgierig.

Jij mag geen tips geven want ik ben de vraagstellert dus hou je mond Nippie Jossie.

Beide presidenten die een bod deden waren ver voor Truman.
Dit topic gaat natuurlijk om kennis en niet om wie als eerste goed gokt dus hier 2 tips die het misschien veel te makkelijk maken maar misschien ook niet:

Degene die Thierry opgezocht heeft was één van de 4 vermoorde presidenten.
Lijkt me duidelijk.

Degene die ik bedoelde schond het grensverdrag met Spanje door stukjes van Mexico te gaan annexeren.

Hallo! Ondertussen maar even een nieuwe vraag:

Wat was de 'working title' van het liedje Yesterday van de Beatles voordat er een fatsoenlijke tekst voor was geschreven?

Working Title

Aangezien niemand dit schijnbaar weet een grote hint.

De titel heeft te maken met ontbijt....

EliseReinders

Scrambled eggs?

EliseReinders schreef:

Scrambled eggs?

Dit klopt. De tekst van het eerste couplet tot nader order was:

"Scrambled Eggs, Oh, my baby how I love your legs"

Elise mag.

To long.

Waardoor is Jim Corbett bekend geworden?