Rolf zegt dat je vraag niet klopt want die specifieke namen hebben allemaal een andere oorsprong.

Of het antwoord is dat al die genen ontdekt zijn in fruitvliegjes en die hebben allemaal grappige namen zoals Son of Sevenless

(Dit is dus antwoord van Rolf want ik weet t niet)

Grietje_Eva

Komt er een nieuwe vraag?

Als er drie dagen geen vraag gesteld is, mag je er zelf één bedenken.

Bij dezen:

Waar werd het Amerikaanse Onafhankelijkheidsverdrag in 1783 getekend?

Ik wil nog wel graag weten of mijn antwoord goed is, want het is ook lullig als je het goed hebt maar de vraagsteller zegt gewoon niet of je het goed hebt :P

Volgens mij gaat de drie dagen-regel namelijk over als je het goed hebt, maar daarna geen nieuwe vraag stelt.

Joriekje, Versailles, Parijs. Ik wou bijna al Independence Hall, Philadelphia noteren, maar das natuurlijk eerder

Niet Versailles volgens mij. Wel Parijs. Ergens in een hotel aan de andere kant van de Seine dan het Louvre. Als je over die brug loopt met die slotjes (hoe heet die ook alweer, volgende vraag) en dan nog een stukje doorbanjeren. Kan ook zijn dat ik het verwar het met een andere Vrede van Parijs, het is al weer een tijdje geleden dat ik d'r geweest ben.

albertinenanninga

Thierry schreef:

Als je over die brug loopt met die slotjes (hoe heet die ook alweer, volgende vraag)

Pont Neuf

Oh nee. Grapje.

Alaberto, jij bent!
Hoewel Versailles natuurlijk niet in Parijs ligt.

Hoho, niet zo snel. Ik heb het even opgezocht en goede vrind Wikipedia meldt het volgende:

The Peace of Paris of 1783 was the set of treaties which ended the American Revolutionary War. On 3 September 1783, representatives of King George III of Great Britain signed a treaty in Paris with representatives of the United States of America—commonly known as the Treaty of Paris (1783)—and two treaties at Versailles with representatives of King Louis XVI of France and King Charles III of Spain—commonly known as the Treaties of Versailles (1783).

De vraag ging over Amerikaanse onafhankelijkheid, dus Versailles is gewoon fout. Lekker voor je Albert.

Mmm. Wat nu te doen.
Ik zeg Jorieke nog een vraag, of, omdat zij een fout antwoord goedkeurde en Cherry ons voor deze grove dwaling behoedde, Thierry een vraag.

Excuses! Dan mag jij, Thierry!

Yes. Ik had de vraag eigenlijk al gesteld, maar hoe heet de brug in Parijs waar veel geliefden een slotje aan vast maken om vervolgens de sleutel in de rivier te pleuren als symbool van hun oneindige trouw aan elkaar?

Is dat de Pont Neuf?
Anders de Alwin Slotjesbrug

Ik had het hier al over met Rebert vanmiddag, kon destijds gewoon maar niet op naam komen; maar nu wel! Pont des Arts!

Was laatst in het nieuws. Door het gewicht van alle slotjes is de brug half bezweken

in Groningen is er ook 1, de Trompbrug.

Huzol heeft het goed. NEXT!

Wanneer men geografisch aan Rusland denkt, zal dat grote lappert van een land als eerste naar boven komen, ten oosten van Oekraïne. Nu is er een 'klein' beetje Rusland ingeklemd tussen Polen en Litouwen. Rusland heeft altijd met de Europese Unie wat argumenten gehad omtrent het vrij verkeer van Russen, van dat éne stukje Rusland, naar mainstream Rusland. Deze dossiers worden veelal genoemd naar de grootste stad van dat kleine stukje Rusland. Hoe heet deze stad?

Kaliningrad

Check. Boedi; you're up