Miep Miep

Dat was toch iets als: 'ik ga naar huis'

Wiebe95 schreef:

Dat was toch iets als: 'ik ga naar huis'

Goed genoeg, maar dan in het engels. Jij mag

(https://www.youtube.com/watch?v=FHtvDA0W34I)

Record is recent trouwens verbroken door een of andere Google topman.

Bash schreef:

Record is recent trouwens verbroken door een of andere Google topman.

Larry Page

Dijkio schreef:

Bash schreef:

Record is recent trouwens verbroken door een of andere Google topman.

Larry Page

Alan Eustace

Een leuke anekdote uit mijn studieboek:

In 2006 boden 3 ex-werknemers van coca-cola het zeer geheime recept van coca-cola aan bij Pepsi, die het van hun mocht over kopen.
Wat voor opmerkelijks deed Pepsi toen ze de brief van deze 3 personen kreeg, en waarom?

Het niet aannemen omdat ze hun eigen product beter vinden?

Naar de krant gestuurd?

Het verbranden omdat ze dachten dat het een grapje was

nope.

Volgens mij speelden ze het door aan coca cola omdat ze een eerlijke concurrentie wouden?

Reken ik goed.

Pepsi melde deze verkoopactie aan opvallend genoeg aan Coca-Cola zelf, die het op hun beurt aan de FBI doorgaf.
Pepsi deed dit, omdat als het recept bekend werd de cola markt voor elke willekeurige producent 'open' was. (iedereen kan nu cola maken met de heerlijke Coca-Cola smaak). Dit zou alleen maar leiden tot minder winst voor Pepsi zelf.
Nu hebben Coca-Cola (40%) en Pespi(30%) het overgrote marktaandeel, en dit willen ze natuurlijk graag zo houden.

Siepel, your turn!

Oké. Wat is de welbekende term uit het darten waarin een leg in zo weinig mogelijk pijlen wordt uitgegooid en hoe vaak heeft Ne'erlands beste darter van dit moment (MvG) hem op een televisie toernooi gegooid?

Nine darter, 5x

Jup. Jij bent weer.

oooooooh Michael van Geeeeeeerwwweee, oooooooh Michael van Geeeeeeeeeeerweeee, oooh Michaell van Geeeeeeerwe

Gooit gewoon 17 perfect darts. Magnificent.

Als zn mondje eenmaal openstaat. Geen houden aan.

Niet dubbelposten vent!