Sowieso is mijn antwoord wel een bijnaam! Btw niet vergeten dat zwitserland 3 talig is, dus waars ook meerdere bijnamen heeft..
+0
Holsappel
Type het eens in in google
+0
Alaberto
Gedaan; 'bijnaam van het Zwitserse voetbalelftal'. Wat wil je nog meer?
+0
Robert
Wikipedia zegt dat Huzol gelijk heeft.
+0
MissT
Mijn wikipedia zegt wat anders, in ieder geval niet wat Albert zei...
+0
Holsappel
Het was ook een vraag om otter te matsen, ik had ook Schweizer Nati, maar zie die van Albert ook
Good luck alaberto
+0
robert8701
Alaberto schreef:
Sowieso is mijn antwoord wel een bijnaam! Btw niet vergeten dat zwitserland 3 talig is, dus waars ook meerdere bijnamen heeft..
Doe daar is een link van, als ik jouw antwoord Google komt er alleen dat er geen overeenkomsten zijn
+0
Holsappel
Zwitsers voetbalelftal op Wikipedia. Bijnamen :..........
+0
robert8701
Drie dagen?
Felix Baumgartner sprong in 2012 van 39 kilometer hoogte uit een luchtballon naar beneden. Wat waren zijn laatste woorden voordat hij naar beneden sprong?
Das Team? Of was dat van Oostenrijk?
Type het eens in in google
Gedaan; 'bijnaam van het Zwitserse voetbalelftal'. Wat wil je nog meer?
Wikipedia zegt dat Huzol gelijk heeft.
Mijn wikipedia zegt wat anders, in ieder geval niet wat Albert zei...
Het was ook een vraag om otter te matsen, ik had ook Schweizer Nati, maar zie die van Albert ook
Good luck alaberto
Doe daar is een link van, als ik jouw antwoord Google komt er alleen dat er geen overeenkomsten zijn
Zwitsers voetbalelftal op Wikipedia. Bijnamen :..........
Drie dagen?
Felix Baumgartner sprong in 2012 van 39 kilometer hoogte uit een luchtballon naar beneden. Wat waren zijn laatste woorden voordat hij naar beneden sprong?
Red Bull geeft je vleugels?
Oeiii. Toch wel hoog...
Moiii
WoordEN Stephanie... ;)
Waarschijnlijk iets als "mam, ik hou van je" :p
Geronimooooooooooooooooooo
Ik hoop niet dat ik naast de aarde spring
Töd oder die gladiolen
Staat het bier al koud
I'll be back?