De oorlog tussen China en Mongolië

Tja, deze is echt hoe je oorlog interpreteert. Wanneer je oorlog gelijkstelt aan conflict etc, is de 335 jarige oorlog; om de Sicly eilanden het langst. Goede tweede is de conflict periode van Frankrijk Engelans in 1300-1400 ook wel de 100 jarige oorlog genoemd.

Doe je dat niet: dan ga ik voor de Tachtig jarige oorlog.

De chauvinist in mij denkt direct aan de tachtigjarige oorlog, maar volgens mij is er ook een honderdjarige oorlog geweest tussen twee Franse families.

Ach drommels, net te laat. Miss kan ik voor de troostprijs meedoen met de langste burenruzie?

Alaberto schreef:

Tja, deze is echt hoe je oorlog interpreteert. Wanneer je oorlog gelijkstelt aan conflict etc, is de 335 jarige oorlog; om de Sicly eilanden het langst. Goede tweede is de conflict periode van Frankrijk Engelans in 1300-1400 ook wel de 100 jarige oorlog genoemd.

Doe je dat niet: dan ga ik voor de Tachtig jarige oorlog.

Als je scilly-eilanden bedoelt heb je gelijk. Ligt misschien aan je definitie van oorlog, maar op papier is dit er ook 1, vooral op papier ook..
Voor de volledigheid: dit is een oorlog tussen de Nederlanden en de scilly-eilanden. Goed verhaal enzo.

Jij mag

Zonder slachtoffers, leuk om erbij te vermelden

Zonder dat er ooit 1 schot gelost is inderdaad.

Goed Albert, opschieton!

Oké oké. We blijven een beetje in de sfeer van oorlogsgezinden. Hannibal, was een fantastische legeraanvoerder van Carthago. Hannibal werd relatief vrij oud: hoe overleed hij?

Opgegeten door een olifant?

Hij heeft zelfmoord gepleegd.

Das nog steeds niet antwoord op 'hoe'. De manier.

Hmm, waarschijnlijk heeft ie het met gif gedaan. Weet het niet zeker, maar dat was 'standaardprodedure' dus lijkt me goede gok

Gif. Check. Jij bent

Welke fobie heb je als je bang bent voor lange woorden.

Das er eentje voor mij. Hopelijk Let je niet op spelling

hippopomonstrosequipedaliofobie.

Haha Wouter hoezo weet je dat nu ineens wel en op het moment supreme niet

Lekker Excess, next

Er moet nog 'cie' achter toch?

Welke wielrenner vond zijn dood op de mont ventoux, na, wat later bleek, gebruik van doping

Tom Simpson.
Of is dit een strikvraag?