Charon?

Alaberto schreef:

Charon?

Ja. Ja, dat klopt.

jasperkoning

Roorda schreef:

Kuthendrik. wtf.

test


hee waarom is mijn afbeelding niet zichtbaar? webcie help

Zat toch keurig drie dagen tussen?

xD ja zag t ook al, had het anders in mn hoofd.

Yehess. Ali G is een typetje van Sacha Baron Cohen. Met termen zoals booyakasha en restecp veroverde hij alle harten. Ali G mocht echter ook eens een speech geven aan een gerenommeerde universiteit. Welke universiteit was dat? Amici Poelarends, Robert Modderman en van Luit kennen de speech al, dus dat zou flauw zijn jongens.

Gokje: Harvard?

Correctamundo!

Naaiisss

Wat is de reden dat Brand in 1952 begon met het brouwen van "Up"?

Deze dus:
bier

Brand wou weer terug naar de smaak van oerpils, daarom begonnen ze met het brouwen van Urtyp pilsener

robert8701 schreef:

Brand wou weer terug naar de smaak van oerpils, daarom begonnen ze met het brouwen van Urtyp pilsener

Klopt ook, maar is niet het antwoord waar ik naar op zoek ben. "Up", staat ook voor iets anders!

smeerkees schreef:

robert8701 schreef:

Brand wou weer terug naar de smaak van oerpils, daarom begonnen ze met het brouwen van Urtyp pilsener

Klopt ook, maar is niet het antwoord waar ik naar op zoek ben. "Up", staat ook voor iets anders!

Hmm, dan had ik mijn gasten bij de kale jonker dus nog veel meer informatie kunnen geven

Urquel pilsener?

Nope. Kijk ook even naar het jaartal (tip).

Ze voorzagen de waterramp van 1953 en wilden met dit biertje mensen naar hogere (up) streken halen.

Het enige dat ik weet te associƫren met 1952 is de oprichting van de EGKS en dingen met de Koude Oorlog....

Een nieuw optimistisch biertje in barre tijden?

Leuk woordgrapje dan zeker.

AlwinS schreef:

Een nieuw optimistisch biertje in barre tijden?

Ik denk dat ik dit maar goed reken. Het antwoord staat op het etiket van een flesje Up:

"Wist je dat... Brand in 1952 begon met het brouwen van Up, om de Limburgers na de oorlog weer de uptimistische kant van het leven te tonen?"

Alwin mag dus.

Chill..

Wat was de langste oorlog ooit?