Pieter: Oscar was bruin

Nog geen goed antwoord gezien

Eigenlijk heeft Oscar nog steeds zijn oorspronkelijke kleur, maar is ie nu groen, omdat ie zich nooit wast. Zijn groene kleur is mos.

EliseReinders

of paars yolo

MartijnTimmermans

Het is gewoon oranje...

Timmy heeft gelijk:

wieditleestisgek

Toch nog in de WK sfeer gebleven!

Timmermans mag

MartijnTimmermans

Okeeokee.. In de Disneyfilm Alladin zit een disneyfiguur uit een andere film.. Wie is dit?

EliseReinders

Haaaa easy! Het beest uit 'beauty and the beast'

MartijnTimmermans

Haha dat was heel te makkelijk:p

Dit hebben Disneyfilms heel vaak.
Het heet een cameo, zie voor overzichtje: http://disney.wikia.com/wiki/List_of_cameos_in_Disney_films

EliseReinders

Op welke bizarre wijze kwam de cellist, Mike Edwards, van de band Electric Light Orchestra om het leven?

Was dat niet door stro? Zeg maar zo'n baal stro die je altijd langs de weg ziet staan als boeren het veld gemaaid hebben. Daar reed ie tegen aan volgens mij.

EliseReinders

Jaaaa je zit in een enorm goede richting, maar vind hem niet helemaal compleet

Story of my life

EliseReinders

Om dit topic een beetje gaande te houden lijkt me dat Albert de volgende verzint. Je zat dichtbij.

Een geplastificeerde hooibaal van 300kg rolde van een helling af, werd gelanceerd en kwam op de rijdende auto van meneer Edwards terecht. Opslag dood. Zodoende.

Suits is een alom geprezen serie. Mike en Harvey regelen een hoop en dit altijd in stijl. De vraag hier gaat over de openingstune van Suits. Zeer onverstaanbaar komt als laatste ' the Greenback Boogie' naar voren. De vraag: welke band is verantwoordelijk voor dit nummer?

Ima robot heten die toch?

Ah, ik mis net allemaal net de vragen waarvan ik het antwoord weet

Ima Robot is correct!