Leuk allemaal, maar de deadline voor de vorige vraag is óók nog verstreken dus ik ga een nieuwe stellen.

Welke Kazachstaanse hoogspringer kwam in 1912 in opspraak doordat...

Nee grapje. Waar staat het Pirahã, een indianentaal, om bekend?

Het ontbreken van woorden waarmee aantallen uitgedrukt kunnen worden?

Ja. Ja, dat klopt. Het Pirahã heeft nog een aantal andere vreemde kenmerken, maar die moet je zelf maar Googelen als je interesse hebt. Volgende vraag!

Joashakvoort

ik wil helemaal niet dat albert mijn mening respecteert, wat is dat voor onzin! ik respecteer toch ook niet de mening van moslimextremisten die de sharia in willen voeren? een mening heeft helemaal niet de eigenschap dat het gerespecteerd kan worden. zo

Voor het antwoord op mijn vraag kun je simpelweg je ogen omhoog richten wanneer je langs WEEVA rijdt. Het staat op de gevel, WEEVA is volgens mij inmiddels onderdeel van het Martini Hotel. Dus het zit tussen de Hasret en de AH aan het Gedempt Zuiderdiep.

Kom maar door FritzZ. (:

Joashakvoort

ik heb wel een vraag: wat is de betekenis van triviaal?

Tiviaal is iets onbenulligs of alledaags.
Maar Joas, je moet op je beurt wachten. Je mag pas een vraag stellen als je als eerste de vraag van iemand anders goed beantwoord hebt.
Dus Frits is aan de beurt.

Alledaags, niet bijzonder. Zoiets. Maar jij mocht helemaal niet Hakvoort, FritzZ is aan de beurt.

Edit: wat Jorieke zegt dus.

Joashakvoort

ja maar het is een soort prealabel wat ik hier doe. want de vragen zijn over het algemeen helemaal niet triviaal. dus ik constateer dat we of de naam van het topic moeten veranderen of de vragen moeten trivialer worden

Joas schreef: ja maar het is een soort prealabel wat ik hier doe. want de vragen zijn over het algemeen helemaal niet triviaal. dus ik constateer dat we of de naam van het topic moeten veranderen of de vragen moeten trivialer worden

Dit topic werkt al prima sinds 2006, dus een topic veranderen omdat jij het er niet mee eens bent lijkt me behoorlijk overbodig. Gewoon zorgen dat jij een keer een vraag mag stellen, dan kun je het zo triviaal maken als je maar wil.

smeerkees schreef:
Joas schreef: ja maar het is een soort prealabel wat ik hier doe. want de vragen zijn over het algemeen helemaal niet triviaal. dus ik constateer dat we of de naam van het topic moeten veranderen of de vragen moeten trivialer worden

Dit topic werkt al prima sinds 2006, dus een topic veranderen omdat jij het er niet mee eens bent lijkt me behoorlijk overbodig. Gewoon zorgen dat jij een keer een vraag mag stellen, dan kun je het zo triviaal maken als je maar wil.

'Nuff said.
Zeg Frits, komt-ie nog eens een keer?

smeerkees schreef:
Joas schreef: ja maar het is een soort prealabel wat ik hier doe. want de vragen zijn over het algemeen helemaal niet triviaal. dus ik constateer dat we of de naam van het topic moeten veranderen of de vragen moeten trivialer worden

Dit topic werkt al prima sinds 2006, dus een topic veranderen omdat jij het er niet mee eens bent lijkt me behoorlijk overbodig. Gewoon zorgen dat jij een keer een vraag mag stellen, dan kun je het zo triviaal maken als je maar wil.

Daarbij hoeven een woord of uitdrukking niet precies hetzelfde te zijn als de inhoud, als het voor de redelijk denkende mens maar begrijpelijk is.
En in dit geval denk ik dat iedereen wel snapt wat de bedoeling is, inclusief jij

Joashakvoort
smeerkees schreef:
Joas schreef: ja maar het is een soort prealabel wat ik hier doe. want de vragen zijn over het algemeen helemaal niet triviaal. dus ik constateer dat we of de naam van het topic moeten veranderen of de vragen moeten trivialer worden

Dit topic werkt al prima sinds 2006, dus een topic veranderen omdat jij het er niet mee eens bent lijkt me behoorlijk overbodig. Gewoon zorgen dat jij een keer een vraag mag stellen, dan kun je het zo triviaal maken als je maar wil.

waarom zo bot, wij urkers moeten elkaar toch steunen?

Vecht dit morgenavond op soos maar uit ofzo, nu weer on-topic.

Joashakvoort
Stayphanie schreef:
smeerkees schreef:
Joas schreef: ja maar het is een soort prealabel wat ik hier doe. want de vragen zijn over het algemeen helemaal niet triviaal. dus ik constateer dat we of de naam van het topic moeten veranderen of de vragen moeten trivialer worden

Dit topic werkt al prima sinds 2006, dus een topic veranderen omdat jij het er niet mee eens bent lijkt me behoorlijk overbodig. Gewoon zorgen dat jij een keer een vraag mag stellen, dan kun je het zo triviaal maken als je maar wil.

Daarbij hoeven een woord of uitdrukking niet precies hetzelfde te zijn als de inhoud, als het voor de redelijk denkende mens maar begrijpelijk is.
En in dit geval denk ik dat iedereen wel snapt wat de bedoeling is, inclusief jij


ik denk dat je bedoelt de niet redelijk denkende mens

Deze zusjes helpen je niet echt uit de Brands

Duurt lang.

Waar en wanneer is er voor het eerst kaas gemaakt?

onder de voet van Jan Thijs Jager