Misschien moet iemand Peter van der Zwaag of Gerrit Velvis bellen.
+0
H3nQ
Ik zou zeggen, wie kan er de meeste opnoemen. Ik bied 5.
+0
Jaapie Smulpaapie Vecht
Ljouert, snits, froaneker, dat soort friesche shit
+0
smartie
Ik kom op 8
+0
Elsa
Jaapie Vecht schreef: Ljouert, snits, froaneker, dat soort friesche shit
Huh wat heeft zwerkbal hier nou weer mee te maken?:)
+0
C.A.
Ik kom op tien.
+0
HedGe
Ik kom op twaalf.
+0
Alaberto
Ijlst, Leeuwarden, Sneek, Stavoren, Hindelopen, Bolsward,Workum, Dokkum, Franeker, Sloten en Harlingen me dunkt.
+0
Yntse
Klopt, snel door met een andere vraag Albèr
+0
Alaberto
In welk land studeerde Prins William, hertog van Cambridge geografie?
+0
MissT
Schotland?
+0
HedGe
Frankrijk?
+0
Thierry
Het is Schotland. MissT, next!
+0
Roorda
Duurt weer veel te lang. Mensen als je op dit topic komt antwoorden of gokken, kijk dan ook ff of je t goed hebt en stel een nieuwe vraag.
Wat is 'Aktion Silbertanne' en welke beruchte Nederlandse gebroeders hadden hier een groot aandeel in ?
+0
Michel
Frank en Ronald de Boer
+0
Thereza
En opnieuw duurt dit veel te lang, dus ik eigen mezelf het recht op een nieuwe vraag toe. Welke acteur flikkerde in 1995 een door hem gewonnen Gouden Kalf voor Beste Acteur uit een taxiraam? De man heeft het trouwens nooit op Gouden Kalveren gehad, in 1981 kwam hij niet opdagen voor de uitreiking en in 1999 gooide hij z'n prijs opnieuw weg.
+0
Evenhuis
Rijk de Gooyer. Was dit laatst op het nieuws ofzo? Dit hoorde ik afgelopen week ergens, of het zat in Quizbattle
+0
Alaberto
Klopt; de vent is laatst overleden Pieter, dan worden de opmerkelijke dingen uit zijn leven wel eens uitvergroot in het NOS Journaal
Ja, doei!
Misschien moet iemand Peter van der Zwaag of Gerrit Velvis bellen.
Ik zou zeggen, wie kan er de meeste opnoemen. Ik bied 5.
Ljouert, snits, froaneker, dat soort friesche shit
Ik kom op 8
Huh wat heeft zwerkbal hier nou weer mee te maken?:)
Ik kom op tien.
Ik kom op twaalf.
Ijlst, Leeuwarden, Sneek, Stavoren, Hindelopen, Bolsward,Workum, Dokkum, Franeker, Sloten en Harlingen me dunkt.
Klopt, snel door met een andere vraag Albèr
In welk land studeerde Prins William, hertog van Cambridge geografie?
Schotland?
Frankrijk?
Het is Schotland. MissT, next!
Duurt weer veel te lang. Mensen als je op dit topic komt antwoorden of gokken, kijk dan ook ff of je t goed hebt en stel een nieuwe vraag.
Wat is 'Aktion Silbertanne' en welke beruchte Nederlandse gebroeders hadden hier een groot aandeel in ?
Frank en Ronald de Boer
En opnieuw duurt dit veel te lang, dus ik eigen mezelf het recht op een nieuwe vraag toe. Welke acteur flikkerde in 1995 een door hem gewonnen Gouden Kalf voor Beste Acteur uit een taxiraam? De man heeft het trouwens nooit op Gouden Kalveren gehad, in 1981 kwam hij niet opdagen voor de uitreiking en in 1999 gooide hij z'n prijs opnieuw weg.
Rijk de Gooyer. Was dit laatst op het nieuws ofzo? Dit hoorde ik afgelopen week ergens, of het zat in Quizbattle
Klopt; de vent is laatst overleden Pieter, dan worden de opmerkelijke dingen uit zijn leven wel eens uitvergroot in het NOS Journaal
Pieter heeft inderdaad gelijk, volgende vraag!