Het was Christian Dior.

Nieuwe vraag: Welk dier is van nature immuun voor HIV?

In principe elk dier wat geen mens is, want HIV staat voor Humane Immunodeficiency Virus. Maar ik denk niet dat dat het antwoord was wat je wil horen, dus ik gok dat dat een aap is ;)

Een chimpansee, om precies te zijn.

sorry ik bedoelde AIDS, En dit dier zijn bloed verwoest het hiv virus. En nee, geen aap

Het hersenvocht van een haai, of was dat voor Alzheimer. Weet het niet meer.

JøhnDylån

De grijsgeblokte neusbeer

@ JøhnDylån, heb stiekem even gegoogled ...:), maar nee die is het ook niet

Dit gaat volledig de verkeerde kant op. Ik heb het even opgezocht, het is een dier waarvan je ook een opblaasversie hebt, waarmee je doorgaans in de zee wilt drijven, tussen de lekkere wijven.

Nieuwe (dieren)vraag: waarom staat een flamingo doorgaans op 1 poot?

Ik weet wel dat ze roze zijn door het voedsel dat ze eten. Er zit kleurstof in garnaaltjes die ze eten die hun veren verkleurd.

Zodat de vissen denken dat het een takje is ipv een twee dierenpoten?

JøhnDylån

Domme vraag, anders vallen ze om..

Dan hoef je maar één been in te trekken (terwijl je met je vleugels wappert) om te vliegen.

Is het niet gewoon zodat ze af en toe van been kunnen wisselen als ze heel lang moeten staan?
Of misschien vinden ze het gewoon het chillst.

Temperatuur regelen denk ik. Anders koelen ze te snel af

Goed zo. Smartie mag een vraag stellen.

ok duurt lang, volgende vraag:

Wat is het 'Diatessaron' en wie is de maker ervan?

Een boek dat Mattheus, Johannes, Lukas en Marcus bij elkaar voegt, geschreven door Tartianus of Tatianus, Tatiranus, zoiets.

Tatianus klopt, helemaal goed!
Volgende maar, hou de vaart erin!

Oke, wat is de Magna Carta en aan wie werd deze (gedwongen) opgelegd?

AssessorJoost

De magna carta was een engels document opgelegd door de engelse adel aan de engelse koning in de 13e eeuw. Daaraan stonden wetten en regels waaraan de koning zich moest houden. Voor die tijd uniek in europa.

Nieuwe vraag:

Van wie was keizer Augustus de adoptiefzoon?