LAX?

Groningen Airport Eelde

London Heathrow, bijna zeker weten

Heathrow it is. Dankje papa

H3nQ schreef: Heathrow
Alaberto schreef: Ga poepen Roorda met je ongeschreven regel. Ik claim de vraag en H3NQ je hebt het fout.
Stayphanie schreef: London Heathrow, bijna zeker weten
Alaberto schreef: Heathrow it is. Dankje papa

Dan had H3NQ hem dus al goed. Hij mag een nieuwe vraag stellen.
Heathrow is trouwens wel fout. Atlanta (ATL) is de drukste

TheoSikkema

Goeie antwoord nog niet gehoord. Heathrow is drie. Maar omdat er nu een link op staat naar het antwoord denk ik dat het tijd is voor een nieuwe vraag.

Noem twee bijzonderheden van het Limburgse stadje Thorn.

Bea is er een paar jaar geleden geweest om de verjaardag van dr moeder te vieren. En het ligt in Limburg. Vet bijzonder allebei.

AssessorJoost

Thorn staat bekend als het 'witte stadje' omdat, inderdaad, de huizen in het stadje bijna allemaal wit zijn.
P.s. Dit is Gerjan

Mulder schreef:
H3nQ schreef: Heathrow
Alaberto schreef: Ga poepen Roorda met je ongeschreven regel. Ik claim de vraag en H3NQ je hebt het fout.
Stayphanie schreef: London Heathrow, bijna zeker weten
Alaberto schreef: Heathrow it is. Dankje papa

Dan had H3NQ hem dus al goed. Hij mag een nieuwe vraag stellen.
Heathrow is trouwens wel fout. Atlanta (ATL) is de drukste

pannekoek; als je mijn vraag goed leest dan zul je tenminste deze onzin er niet uitkramen. Het antwoord op mijn vraag was namelijk Atlanta. Dankje Mulder; dankje. Duizendmaal dankje. Ga die wc eens regelen in plaats van dom gelul.

Feit blijft dat jij te laat was met het stellen van die vraag.

TheoSikkema

gerjan geeft één van de twee prijs, ik hoop dat de tweede ook nog komt! Intellect zit heus niet alleen bij mannen.

Alaberto schreef:
Mulder schreef:
H3nQ schreef: Heathrow
Alaberto schreef: Ga poepen Roorda met je ongeschreven regel. Ik claim de vraag en H3NQ je hebt het fout.
Stayphanie schreef: London Heathrow, bijna zeker weten
Alaberto schreef: Heathrow it is. Dankje papa

Dan had H3NQ hem dus al goed. Hij mag een nieuwe vraag stellen.
Heathrow is trouwens wel fout. Atlanta (ATL) is de drukste

pannekoek; als je mijn vraag goed leest dan zul je tenminste deze onzin er niet uitkramen. Het antwoord op mijn vraag was namelijk Atlanta. Dankje Mulder; dankje. Duizendmaal dankje. Ga die wc eens regelen in plaats van dom l*l.

Wat een bullshit. Je zegt zelf dat Heathrow goed is domme kut. Ga geen vragen stellen waarvan je het antwoord niet weet. Next!

Juliet de Haas

Je mag hier vast en zeker alleen een vraag stellen als je daarvoor een goed antwoord hebt gegeven. Jammer, ik wilde namelijk net vragen waarvoor je een fobie hebt als je last hebt van paraskevidekatriafobie?

Maar goed, dan zal ik geduldig afwachten en hopen dat ik ooit een keer de vraag mag stellen

Mulder schreef:
Alaberto schreef:
Mulder schreef: Dan had H3NQ hem dus al goed. Hij mag een nieuwe vraag stellen. Heathrow is trouwens wel fout. Atlanta (ATL) is de drukste

pannekoek; als je mijn vraag goed leest dan zul je tenminste deze onzin er niet uitkramen. Het antwoord op mijn vraag was namelijk Atlanta. Dankje Mulder; dankje. Duizendmaal dankje. Ga die wc eens regelen in plaats van dom l*l.

Wat een bullshit. Je zegt zelf dat Heathrow goed is domme k*t. Ga geen vragen stellen waarvan je het antwoord niet weet. Next!

Jemig jongens, let een beetje op de taal zeg, topic staat wel extern he... Ga je ook nog eens degelijke vocabulaire aanleren Alaberto? Lees alleen maar gescheld en getier van jou op internet.

Hier is een bloempje om iedereen weer op te vrolijken: :70:

Juliet de Haas schreef: Je mag hier vast en zeker alleen een vraag stellen als je daarvoor een goed antwoord hebt gegeven. Jammer, ik wilde namelijk net vragen waarvoor je een fobie hebt als je last hebt van paraskevidekatriafobie? Maar goed, dan zal ik geduldig afwachten en hopen dat ik ooit een keer de vraag mag stellen

Ik vind dat jouw vraag telt. Weet het antwoord alleen niet zeker. Angst voor het getal dertien? Sowieso iets met dertien volgens mij.

Juliet de Haas schreef: paraskevidekatriafobie?

Is dat niet de angst voor lange woorden?

Stayphanie schreef:
Juliet de Haas schreef: paraskevidekatriafobie?

Is dat niet de angst voor lange woorden?

Nee dat is 'm sowieso niet, dat weet ik zeker. Maar ik weet ook niet wat het wel is. Google is verleidelijk want ik ben nu heel benieuwd :)

Angst voor de vrijdagen die toevallig op de dertiende van de maand vallen, dacht ik.

TheoSikkema

Juliet haar vraag telt helemaal nog niet, er is nog niemand die de mijne over Thorn juist beantwoord heeft.