Ik zal even mijn beurt pakken:

Wat betekent de naam Samsung?

Ha, dat weet ik volgens mij. Het betekent drie sterren, wat dan weer staat voor iets groots en eeuwigs oid.

According to the founder of Samsung Group, the meaning of the Korean hanja word Samsung (??) is "tristar" or "three stars". The word "three" represents something "big, numerous and powerful"; the "stars" mean eternity.

Dat is goed, Thereza.

De Samsung Star is dus een viersterren telefoon. En dat blijkt wel, want hoe ik ook mijn best doe er vanaf te komen, hij gaat maar niet kapot.

Hihi. I know that feel, Jorieke.

Okee, volgende vraag: welke Amerkiaanse president snapte Bruce Springsteens 'Born In The USA' zo ontzettend niet dat hij dacht dat het nummer wel geschikt zou zijn voor zijn verkiezingscampagne?

That should've been Ronald Reagan.

And that iiiiis correct!

Welke Zwitserse atleet werd tijdens de Olympische Spelen uit de selectie gezet na de volgende tweet: ""Ik sla alle Koreanen kapot, ik ga jullie allemaal in brand steken. Stelletje mongolen”?

Een stakker met een hanenkam. Naam weet ik natuurlijk niet, voetbal..

Te moeilijk Albert.

Oke oke, Als je de Spelen een beetje had gevolgd dan was het easy ;) Maar oke oke; dan heb ik wel een andere.
In expeditie Robinson doet dit jaar Aagje van de Walle mee. Een Belgische ex-turnster. Echter zij is weggehaald bij haar moeder uit een tropisch land, omdat haar moeder kokosnoten moest zoeken en geen tijd haar voor Aagje. De vraag; uit welk land komt Aagje oorspronkelijk?

Antillen ergens?

Ik heb de aflevering wel gezien maar weet t niet meer. Brazilië? Of hebben ze daar niet van die noten?

Mole heeft gelijk

Jippie!

Hoe heet de zanger van de Arctic Monkeys en hoe heet het andere project/bandje/duo dat hij opzette met de leadzanger van een ander bandje?

(Mitchell mag niet gelijk zeggen want die weet m toch wel)

Alex Turner. Verder geen idee.

The last Shadow Puppets, samen met die knakker van the Rascals.

Prima. Bedenk samen maar een nieuwe vraag dan :D

Van wie zijn de uitspraken: 'Go ahead. Make my day' & 'I have strong feelings about gun control. If there's a gun around, I want to be controlling it' ?

Clint Eastwood (in zijn rol van Dirty Harry)