Thereza schreef: Helemaal waar. Ik ga gewoon een nieuwe vraag stellen.

Waarom stel jij na 2 dagen een nieuwe vraag terwijl je het eens bent met de 3 of 4 dagen regel?
Zo langzamerhand is het hele systeem weg.

Laura Palmer = Twin Peaks. Toffe serie. Shirtjes zullen daar ook wel mee te maken hebben. Beetje hetzelfde als Who shot J.R.? van Dallas van vroegah, stel ik me zo voor.

Correct. Volgende vraag!

Het nummer American Pie gaat over "The Day the Music Died". Rock 'n Roll artiesten Ritchie Valens, Buddy Holly en JP Richardson kwamen om bij een vliegtuigongeluk in 1959. Richardson was ziek en mocht daarom de plek van een later zeer beroemd geworden countrymuzikant overnemen. Wie was deze countryster?

JR?

Nope.

Kan het me haast niet voorstellen omdat die later alsnog gestorven is door een vliegtuigongeluk en toen ook nog vrij jong was, maar John Denver?

Evenmin.

jim croce? die had ook iets met een vliegtuig ongeluk toch?

Nee hoor. Extra hint: hij was de verteller in de TV-serie The Dukes of Hazzard, waar hij ook het titelnummer voor zong.

Waylon Jennings dacht ik..?

Jennings is goed.

Zeker. Next!

Wat waren, volgens de overlevering, de laatste woorden die Archimedes sprak tegen de Romeinse soldaat die hem doodde? (Hij zei het natuurlijk in het Oud-Grieks, maar ik ben tevreden met een Nederlandse vertaling.)

Je mag natuurlijk niet op internet zoeken, maar deze is wel erg makkelijk te vinden.

Mag je dan alleen antwoord geven op vragen als je het antwoord uit jezelf al weet?

Joriekee schreef: Je mag natuurlijk niet op internet zoeken, maar deze is wel erg makkelijk te vinden. Mag je dan alleen antwoord geven op vragen als je het antwoord uit jezelf al weet?

Ja, dat is het hele idee van dit topic. In principe is alles op te zoeken maar dat mag juist niet.

Archimedes zei: 'Jij vieze vuile ^#@$%^$%& hond, zal ik jou eens @*^$^$^#@%^^%?!

Ja dat klopt natuurlijk niet.

Nee, want toen hadden ze nog geen apestaartjes natuurlijk.

is dat een zwaard onder je toga of....