Precies, samen met Ganymedes, Io en Callisto.
Spijtig dat ik die wel allemaal weet. Nouja allemaal, de vier grote.

Van Mars is er één Phobos, wat angst (fobie) betekent. De ander is ook iets in die trant, ze zijn namelijk vernoemd naar kinderen van (de god) Mars, en dat waren natuurlijk geen fijne karaktertjes.

Poep. Ik weet altijd een boel ander dingen maar net een beetje cruciale informatie niet..net als bij die TCAS-vraag en bij de harold bride vraag.

:''''(

Hah, dat weet ik. De ene heet inderdaad Phobos, de ander Deimos (volgens mij naar een Griekse god van paniek).

Zal ik es gek doen en een voetbalvraag stellen? Waarom werd het spel Football Manager 2005 verboden in China?

De Chinese president verloor een uitdaging van mij, toen vond ie het geen leuk spel meer.

Het Chinees team kwam niet tot zijn recht (hetzij door niveau, hetzij door afwezigheid)...

Haha. Maar nee, niet goed.

Omdat het überhaupt belachelijk is hoe voetbalclubs deel uitmaken van het kapitalistische systeem?

Heeft vast te maken met hongkong Taiwan etc. Rancune

Holsappel zit heel dicht in de buurt

Taiwan heeft een eigen team in het spel (tot ongenoegen van China) ?

Ook dicht in de buurt. Het precieze probleem was dat Taiwan en Tibet als onafhankelijke staten erkend werden. Waar China dus op tegen was.
Wouter en Elsa mogen met z'n tweeën uitvechten wie de volgende vraag mag stellen, want ze waren allebei wel ongeveer goed.

Woutox jij bent.

Wie is de laatste Nederlander, samen of alleen, die nummer 1 is geworden in de Billboard Hot 100, de hitlijst in de Verenigde Staten. Bonuspunten voor het nummer en wanneer het was.

Junkie XL - Little Less Conversation?

Nein, dat was in Engeland

Ik weet dat de Golden Earring erin stond, maar dat is vast niet de laatste. Is het niet zo dat de Vengaboys die lijst ook wel eens bereikt hebben. Ook niet heel recent, maar worth the shot.

Within Temptation heeft het ook best goed gedaan in Amerika dacht ik, heb alleen geen idee hoe hun nummers heten..

Mag je twee keer?
Zo niet, dan toch. Afrojack?

Fedde le Grand met Put Your hands op for Detroit? Of was dat ook in Engeland?

Lekker Michel. Maurice, dat was idd engeland

Ja, goed?

Ok, Thierry zal deze wel weten maar ik ga hem alsnog stellen. In Groningen kennen we de straten Hoge der A en de Lage der A. Hoe zijn deze straten aan hun naam gekomen en op welke manier is dat vandaag de dag nog steeds zichtbaar?