Trouwens, die info is te vinden op de Wikipagina "ongeluksgetal", evenals het antwoord op de vraag die Thereza stelde. 14 is dus fout.

Weet iemand dit of knallen we hem door naar de volgende vraag?

Nog een klein gokje wagen... 11, Griekenland?

666 en Vaticaanstad?

volgens mij is dat 8; maar heb geen idee welk land erbij hoort.

Ik heb geen idee... Kom maar door met het antwoord, Thereza!

Het is 17 en het is in Italiƫ. Reden: in Romeinse cijfers is 17 XVII, wat je kan herschikken tot VIXI, wat Latijn is voor 'ik heb geleefd'. En dat kan je met een beetje fantasie interpreteren als 'ik ben dood'.

Dat was woensdag toevallig ook bij That's the Question. Dat men het even weet.

Omdat Jorieke het land goed had vind ik dat zij een nieuwe vraag mag stellen. Dus, kom maar door.

Oh, moet ik? Daar ben ik heel erg niet goed in. Eehm,
Wat doet een konijntje op een heuvel als hij een roofvogel aan ziet komen? En waarom natuurlijk.
(En nee, het is geen mop, ik zag het gewoon op Animalplanet)

Heel hard het liedje van Art Garfunkel zingen?

Die van mij ging altijd stampen als hij bang was, dus ik zeg stampen. Om in druk te maken natuurlijk.

Ik denk stilzitten, omdat roofvogels weliswaar heel scherp zicht hebben, maar alleen beweging kunnen waarnemen. En ze doen het geluid van een struikje na. (gokje)

Rechtop zitten en zichzelf heel groot maken. Zo denkt de roofvogel dat het konijn te groot is om te vangen?

Run Forrest Run!

een schuilkelder graven? (ik denk eigenlijk dat Eduard gelijk heeft)

stampen, zodat de rest in het hol vlucht?

Haha, nee.
Antwoord: Hij rent tegen de heuvel op. Want als de roofvogel een duikvlucht naar het konijn neemt en het konijn naar beneden rent, is het makkelijk te vangen. Rent het naar boven, knalt de vogel tegen de heuvel op! En omdat zo'n vogel nou ook weer niet zo stom is om zich te stoten tegen de grond, zal hij de aanval niet inzetten en is het konijn gered.
Eind goed, al goed!

Volgende vraag voor wie wil.

What would Klaas Schilder do in such situation?

Klaas zou de vogel in elkaar slaan.

Klaas zou tegen de vogel preken met als schriftlezing Mattheus 6:25b "Is het leven niet meer dan voedsel?"