UndahCovah schreef:
Elsa schreef: GHB, Maureen zei dat ze dat (in principe) kon maken in het lab. maar hoe je dat precies doet dat weet ik niet

GHB klopt, maar hoe maak je het. Een kleine hint: Je hebt slechts twee dingen nodig die je gewoon onder je gootsteen hebt staan.

Vuilniszak en een ontstopper?

Het kan met schoonmaakmiddel en gootsteenontstopper dacht ik.

Ik zeg: Ammonia en crofty?

Bruins en Thereza hebben samen gelijk, je hebt een sterk basische stof nodig (zoals gootsteenontstopper of ammonia) en een schoonmaakmiddel dat GBL heet. De amonia moet je hier langzaam aan toe voegen en goed roeren.

Tof. Mogen Bruins en ik dan ook samen een nieuwe vraag stellen?

Jahoor, ga je gang!

Van wie is de beroemde (en later vaak uit zijn verband gerukte) uitspraak: 'De regering is geen oordelaar van kunst en wetenschap'?

Thorbecke als ik me niet vergis. Een echte liberaal.

Stimmt. Jij bent!

Oké komt ie dan: Welk biermerk kwam oorspronkelijk uit Groenloo en hoe heette dat biermerk toen?

TheoSikkema

Grol's bier, De Klok wat ze recent weer uitgebracht hebben.

Heel goed, volgende vraag.

TheoSikkema

Wat is dé link tussen het Veritas Forum en wijlen president Kennedy?

gokje, de taxi-chauffeur tijdens zijn laatste ritje was vice voorzitter van het veritas forum

Paula Lunenborg
Hapkars schreef: gokje, de taxi-chauffeur tijdens zijn laatste ritje was vice voorzitter van het veritas forum

hahahaha mag ik via dit forum ook lachen om jouw subtekst?

Ze zijn allebei dood?

Veritas begon als ik me niet vergis op Harvard en wellicht heeft JFK daar gestudeerd?

TheoSikkema

Als morgen niemand het goede antwoord gegeven heeft krijgt Gerjan de punten en de nieuwe vraag, wegens een ook goed antwoord. Het echte antwoord zit meer in de roddel en achterklap hoek.

Did he had sexual relations with that Veritas forum?

no he did not have any...