Hoe heet een neger die een kip helemaal opeet?

Kluivert

Ben, jij mag nu..

Roorda schreef: Wat was de laatste president van de VS die noch Republikein nog Democraat was ?

Wat is het antwoord op deze vraag dan?

Ik weet inmiddels het antwoord maar denk niet dat iemand em gaat raden.

Nog even voor uw informatie:Millard Fillmore 13de president vd VS

Moet ik nu nog een vraag posten? wat is de procedure als niemand m weet?

Roorda pakt gewoon die nieuw vraag wat mij betreft. Die tussenvraag over Kluivert kan me lekker de bout hachelen.

Wat is de naam van één van de succesvolste spionnen van de moderne tijd die met behulp van eucalyptusboompjes de vijandelijke stellingen wist uit te schakelen ?

:D

en nog een bonusvraag bedacht door Floris de Haan:
Wat is het verschil tussen en EHBO'er en een HBO'er ?

Wilde gok: Eli Cohen?

Gerjan schreef: Wilde gok: Eli Cohen?

Ja deze is het, echt een toffe actie van die man.

Roorda schreef: en nog een bonusvraag bedacht door Floris de Haan: Wat is het verschil tussen en EHBO'er en een HBO'er ?

Een EHBO'er weet hoe je verbanden moet leggen. Een HBO'er niet.

Klopt Gerjan, volgende.

Lees hier nog wat meer over de beste man.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Eli_Cohen

Mossad, eindbazen.

Thereza heeft bij dezen mijn permissie om zichzelf een schouderklopje en een bonbon te geven, voor het correct beantwoorden van de bonusvraag.

Joepie. Inderdaad best wel een baas trouwens, die Eli Cohen, eucalyptusbomen bij elke ondergrondse bunker, hoe verzin je het :-)

Roorda schreef: Klopt Gerjan, volgende. Lees hier nog wat meer over de beste man. http://nl.wikipedia.org/wiki/Eli_Cohen Mossad, eindbazen. Thereza heeft bij dezen mijn permissie om zichzelf een schouderklopje en een bonbon te geven, voor het correct beantwoorden van de bonusvraag.

ken je het boek, operatie mossad van gordon thomas? kom maar eens langs op de verdieping

Nee, maar heb wel een ander boek van de Mossad in één ruk uitgelezen, die bij m'n pa in de kast stond.
Oké, volgende vraag: waarom werd Margaret Brown vanaf begin 20e eeuw bekend onder de naam 'The Unsinkable Molly Brown'?

Ze was mollig, maar niet naar beneden te krijgen?

Gerjan schreef: Nee, maar heb wel een ander boek van de Mossad in één ruk uitgelezen, die bij m'n pa in de kast stond. Oké, volgende vraag: waarom werd Margaret Brown vanaf begin 20e eeuw bekend onder de naam 'The Unsinkable Molly Brown'?

Margaret Brown was aan boord van de RMS Titanic en wist de aanvaring met de ijsberg niet alleen te overleven, maar redde ook andere opvarenden en zamelde later geld in voor overlevenden die alles verloren waren. Daarom kreeg ze de naam 'The Unsinkable Molly Brown'.

Fak, dat is echt een idioot compleet antwoord. Wist je dat allemaal zelluf?

Eh... :-) ik wist wel dat ze een overlevende van de titanic was (een voorliefde voor leonardo dicaprio-films heeft echt wel nut, haha) maar dat ze ook allemaal anderen had gered en geld had opgehaald enzo heb ik van wikipedia. Het telt nog wel hoop ik? (a)

Aangezien je het belangrijkste goed had reken ik het goed. Maar in principe is Wikipedia uit den boze op dit topic. Een voorliefde voor de film 'Titanic' daarentegen niet.