Volgens mij is dat toch ook de oorzaak dat een Servische nationalist de kroonprins van keizerrijk Oostenrijk vermoorde? Of zit ik nu helemaal in de verkeerde richting?

Nieuwe vraag.

In een aflevering van Phineas & Ferb wordt gezegd dat een vogelbekdier het enige zoogdier is dat eieren legt, maar dat klopt niet.

Wat is het andere zoogdier dat eieren legt?

Easy, dat is de Mierenegel

H3nQ schreef: Nieuwe vraag. In een aflevering van Phineas & Ferb wordt gezegd dat een vogelbekdier het enige zoogdier is dat eieren legt, maar dat klopt niet. Wat is het andere zoogdier dat eieren legt?

de mier-egel?

ah kak te laat

Het klopt. Volgende vraag!

De reactiviteit van een bepaald scheikundig element met water wordt gebruikt als energiebron voor het aandrijven van een torpedo, hoe heet dat scheikundig element, en van welk Grieks woord is het afgeleid?

waterstofperoxide?

smeerkees schreef: waterstofperoxide?
Waterstofperoxide kun je niet afleiden van een Grieks woord xD Het is lithium en dat is steen in het Grieks Nu lijkt het net alsof ik dat wist, maar dat is niet zo xD
harmenstoppels schreef:
smeerkees schreef: waterstofperoxide?
Waterstofperoxide kun je niet afleiden van een Grieks woord xD Het is lithium en dat is steen in het Grieks Nu lijkt het net alsof ik dat wist, maar dat is niet zo xD

ja het was een wilde gok, ik wil gewoon graag een volgende vraag die ik wel weet :P

heb je het gegoogled Harmen? dat mag niet hè?

Lithos is steen in het Grieks en Lithium wordt inderdaad gebruikt voor de aandrijving van sommige torpedo's. Volgende vraag.
P.S. Hoe noem een tor die zich vergrijpt aan kleine torretjes? Inderdaad.

Een verkrachtor?

Een TorPedo

Roorda schreef: Een TorPedo

Veel te mooi 8)

TheoSikkema

Een Pastor? Oh dit kan echt niet.

TheoSikkema schreef: Een Pastor? Oh dit kan echt niet.
O.o
TheoSikkema schreef: Een Pastor? Oh dit kan echt niet.

Vind ik leuk.

Robert schreef:
TheoSikkema schreef: Een Pastor? Oh dit kan echt niet.

Vind ik leuk.

Robert schreef:
TheoSikkema schreef: Een Pastor? Oh dit kan echt niet.

Vind ik leuk.

Wat Robert zegt

Thereza schreef:
Robert schreef:
TheoSikkema schreef: Een Pastor? Oh dit kan echt niet.

Vind ik leuk.

Wat Robert zegt

al die schunnige grapjes..

Wie doet er even een volgende vraag? Anders heb ik er nog wel eentje