O ja, volgende vraag. Van welke Nederlandse sportman kon ik in plaats van het laatste woord een plaatje laten zien?

Addy Engels

Nu mag jij de nieuwe vraag stelen!

Wie maakt de de officiƫle intro van de Eredivisie?

Die van Tiesto bedoel je?

jeej

TheoSikkema
pytric schreef: Die van Tiesto bedoel je?

Dit geloof ik niet. Tiesto heeft hiervoor vast gejat van een of andere Amerikaanse B-artiest. Of Mozart ofzo.

Edit, maar als originele intro van de eredivisie zal Tiesto wel een mix gemaakt hebben. Dus toch.

Op 9-11 was er de aanslag op het WTC, maar wat gebeurde er op 11-9? Niet al te moeilijk maar het was me nog nooit opgevallen.

HugoterHorst

En dan bedoel je met 11-9 negen november?

Bedoel je in 2001? want dan weet ik het niet. 1989 wel.

val van de muur, grappig idd

En dat zou een verband dienen te hebben?

N.B. Steendam
Theo schreef: En dat zou een verband dienen te hebben?

Dit is het zoveelste bewijs dat de aarde vergaat in 2012!

Dat vermoeden had ik altijd al. Wat nog mooier is: ik rookte net een sigaret en weet je wie voor de Saffier stonden? Leonie, Anja, Armando en Siard. Kan niet missen. Komend weekend zon.

Wie heeft het wereldrecord op de halve marathon in handen?

Hoezo mag jij nog een vraag stellen? Ik neem toch aan dat Octr of ikzelf aan de beurt is. Anyhow, niet Haile Gebrselassie by any chance?

Is het (bij de vrouwen) Lorna Kiplagat?

Hmm, volgens mij een keer niet 1 uit Kenia (bij de mannen), maar dat is geen antwoord natuurlijk.

Gebrselassie is toch ook geen Keniaan? Ethiopiƫr meen ik te weten.

*Edit. Ik heb het even opgezocht (sorry) en het is inderdaad geen Keniaan. Maar ook niet Gebrselassie, die inderdaad Ethiopisch is. Wordt er niet makkelijker op.

En het is ook Samuel Wanjiru niet die van balkons afspringt dat het een lieve lust is. Tipje: de man komt uit Eritrea.