Platoon?

Helemaal goed Elsa!

Oké, Welk songwriter duo is verantwoordelijk voor de muziek in de musicalklassiekers
Oklahoma!, The king and I, en Cinderella.

Volledige namen graag.

Viktor en Rolf

Rodgers & Hammerstein?

Henk & Ingrid ?

Roef en Marian?

Froger en Joling?

Gerjan heeft het goed, de voornamen waren respectievelijk Richard en Oscar.
Your up!

Gerjan, nieuwe vraag graag.

Doe jij maar :D

Oké dan maar..

Welke kleur had Coca Cola oorspronkelijk?

Deze kwam ik tegen bij nutteloze feitjes, is voor de bonuspunten.
In welke staat in de VS is het verboden om anale sex te ontvangen, maar niet om te geven? En in welke staat in de VS is het strafbaar voor vrouwen om meer dan 1 vibrator in hun bezit te hebben?

hé die van Coca Cola weet ik, dat is groen.

rood? het was namelijk een soort wijn met alcohol meende ik en er zat ook cocaine in, vandaar de naam coca(ine) cola.

Marianne schreef: hé die van Coca Cola weet ik, dat is groen.

Haha, Marianne..dat is wel heel toevallig he. Gelukkig wist je zusje gistermiddag het goede antwoord tijdens Triviant. Wordt dit topic ineens een heel stuk makkelijker van! :wink:

Henderi schreef:
Marianne schreef: hé die van Coca Cola weet ik, dat is groen.

Haha, Marianne..dat is wel heel toevallig he. Gelukkig wist je zusje gistermiddag het goede antwoord tijdens Triviant. Wordt dit topic ineens een heel stuk makkelijker van! :wink:

Ja, alleen jammer dat het niet waar is. Coca-Cola is nooit groen geweest, kijk maar op de :

Rumor: The drink Coca-Cola® was originally green in color. Our Response: This is indeed just a rumor. Although the famous contour bottle is green, Coca-Cola has always been brown in color, since its start in 1886.

Misschien bedoeld Jos Mulder wel 'the famous contour bottle' ?

hmm... das mooi kut want volgens mij was het antwoord inderdaad groen :P
Maar Thierry heeft bewijs dat dit niet zo is, maar de credits gaan toch naar Marianne vind ik.

Dus Marianne, doe eens gek!

P.S. Antwoord op de bonus vraag was: Californië

Okee, aangezien Marianne zich nog steeds niet van haar taak heeft gekweten zal ik de volgende vraag stellen:

Welke Nederlandse Dakar-held met een voornaam die gelijk is aan een achternaam van een lid van Fuaab Fnør moest in de editie van 2011 opgeven wegens rugklachten?

P.S. Peoples die vanavond het antwoord als teamnaam hadden bij de pubquiz in Café Flip mogen nu niets zeggen natuurlijk.

Dat was die kerel in de buggy, naam weet ik zo even niet..