Ik kan verder alleen Gio bedenken, maar is die ook in Engeland kampioen geworden?

Dat is juist. Had gedacht dat t wel wat langer zou duren voor iemand m wist. Nieuwe? :D

Welke legendarische zin schreeuwde Bob Dylan ooit naar zijn band? Waarom? en voor de bonus op welk album kun je dit horen?

TheoSikkema

Nee Vandekamp, HedGe mag nu.

Excuus, zal nog even wachten, maar zag nog geen nieuwe vraag...

@ Pytric: Hij speelde ook nog bij Arsenal

Welk nummer van U2 is opgedragen aan Daw Aung San Suu Kyi?

Was dat een marathonloopster? Want dan moet het "walk on" zijn. Of moet je hier altijd een goede onderbouwing hebben en niet lukraak wat roepen?

TheoSikkema

Het is inderdaad Walk On. Waar Dispuut Nobel al niet goed voor is; maar Aung San Suu Kyi, soms met Daw (tante) ervoor, is winnares van de Nobelprijs voor de vrede in 1991.
Dit masker hoort er ook nog bij:

Dit meen je niet...

TheoSikkema

Maar jij hebt antwoord gegeven, dus mag je ook de nieuwe vraag doen.

Oke, heb even nagedacht en denk dat dit wel een leuke is: Wat is de langste voetbalverenigingsnaam ter wereld?

NAC Breda als je het helemaal uitschrijft?
NOAD ADVENDO combinatie, ik heb stiekum even gegoogled waar NOAD en ADVENDO afkortingen van zijn: Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nutting Door Ontspanning.
Best lang

Ehm oke je hebt gelijk met NAC, ik vind het wel jammer dat je nu hebt gegoogled. Maar de kans is ook niet groot dat iemand dat uit zijn hoofd kan uitschrijven.
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda

dat is em dus

Sorry ;)

Volgende vraag: Wat was het favoriete hondenras van Prins Hendrik, prinsgemaal van Koningin Wilhelmina?

Een Duitse Herder?

Mechelse herder?

Nee, allebei niet.

allebei niet.
Een klein langwerpig zwart hondje, zag ik een keer op een ouwe foto van hem.
gaat het mooie verhaal nog over dat de hond na zijn dood eten en drinken weigerde en zo ook omkwam.

Maar weet niet hoe zo'n hond heet.

Thierry schreef: Sorry ;) Volgende vraag: Wat was het favoriete hondenras van Prins Hendrik, prinsgemaal van Koningin Wilhelmina?

Dommel?

Nee, wat Roorda zegt.