Elk opzoekmiddel is verboden, het is geen twee voor 12 (als het prog zo heet). Zelfs Pytric om hulp vragen mag niet.

Alsof Pytric je alles kan vertellen. Waar haalt iedereen toch 't idee vandaan dat die jongen veel weet?!

Richard schreef: Goed, ik begrijp dat het allemaal weer te hoog niveau is.. Verzin maar weer een nieuwe dan, wie dan ook..

Inderdaad, ik ben ook een beetje klaar met die grootpoothoenders. Oh wacht, dat is het antwoord. Super, dankjewel google, dan nu verder zonder opzoekhulpmiddelen!

Uit welke film komt de quote What we've got here is...failure to communicate en welke band gebruikte die zin voor de intro van welk nummer. 3 vragen in een. Doe je best!

Guns n Roses met het nummer Civil War, ik weet alleen niet in welke film die zit.

de film is volgens mij: Cool Hand Luke

De volledige zin is: What we’ve got here is failure to communicate. Some men you just can't reach. So you get what we had here last week. Which is the way he wants it. Well, he gets it. And I don't like it any more than you men

HedGe en imhotep, gouden team.

Next!

Wie was de eerste president van de Verenigde Staten die de 'Nobelprijs voor de Vrede' gewonnen heeft

Dat was toch president T. Roosevelt.. ergens rond 1900 ofzo

Dat klopt, in 1906 won hij de Nobelprijs voor de Vrede

Nieuwe vraag AnnLou!

o sorry vergeten een nieuwe vraag te stellen, komt ie:

Waar en wanneer bestond Biafra?

"De Republiek Biafra was van 30 mei 1967 tot 15 januari 1970 een de-facto onafhankelijke staat in Nigeria, in en rond de Nigerdelta, aan de oostelijke grens met Kameroen en grenzend aan de toen geheten Baai van Biafra."

Nieuwe vraag: Waaruit is het prinsendom Sealand ontstaan?

Mark, je quote wikipedia...

even de vorige bladzijde nog lezen, en daarna even je excuses aanbieden...

@vraag: geen idee

Hoe bedoel je waaruit? Het is een platform uit de WOII voor de kust van Engeland, dat door een kerel bezet is en toen zijn eigen land uitriep.

Tussenvraag: wie was de laatste Koning van Biafra?

Maarten Ducrot?

Heb ik die andere goed Pytric? Ja, dan doe ik een nieuwe vraag. Even één bedenken.

Welke Nederlandse voetballer is landskampioen geworden van Engeland, Schotland en Spanje?

Jan Vennegoor? Jan Vennegoor? Jan Vennegoor, Vennegoor of Hesselink?

Haha nee, die speelde sowieso nooit in Spanje.

Ik dacht Giovanni van Bronckhorst.