1. De winnaar van 'The Best Job in the World' die bij mijn weten overigens 60.000 dollar krijgt. 10.000 per maand.
  2. Een eiland vlakbij Australië, en het Great Barrier Reef.
  3. Je kan niet zwemmen.
  1. Klopt, maar hij krijgt 10.000 EURO per maand, vandaar.

  2. Vraag blijft staan.

Hamilton Island was het?

TheoSikkema
  1. Ben Southall.
  2. Hamilton Island.
  3. Je mag niet van je vriendin.
  1. Spongebob
  2. Bikinibroek
  3. Je hebt geen zeebeer-werende cirkel leren tekenen.

(bron: spongebob goes camping)

Heel belangrijk die zeebeer-werende cirkel, het is levensgevaarlijk als je die niet kan tekenen.

Theo heeft gelijk. Kom maar met de volgende vraag!

TheoSikkema

Oeps! Zit ik zomaar te zoeken naar het Triviale feitjes forum, gewoon omdat het leuk is, blijkt dat ik zelf al 10 dagen een nieuwe vraag mag stellen! Daarom deze vraag, onder het motto 'beter laat dan nooit,' Wat is de, in mijn ogen, juiste link tussen 11 november en Columbus?

Op 11 november ontdekte hij St. Maarten toch?

TheoSikkema

Klopt, ik zie nu dat ik helaas 11 november neergezet had in plaats van 'Snoep bedelen,' of iets dereglijks.
Maargoed volgende vraag Chris

Welke premiers kende Nederland ten tijde van het Interbellum?

De beel-schermerhorn of gerbrandy

Gast, leer je klassiekers ff kennen. Geen enkele naam is correct.

Geen één! In die tijd was je slechts voorzitter van de ministerraad. Maar goed, volgens mij bedoel je sowieso Colijn.

Ja, en de koningin was ook niet de koningin zoals we die vandaag kennen. Toch noemen we haar nog steeds zo.

Colijn is inderdaad 1 van de 3.

TheoSikkema

Colijn natuurlijk sowieso, verder Ruys de Beerenbrouck ook. (2 periodes toch?) Die laatste weet ik ook niet. Misschien een achterkleinzoon van Schimmelpenninck?

Octr, die van jou waren tijdens en gelijk na de oorlog.

Ja inderdaad, ik las weer eens te snel. Zo kun je tentamens verkloten hoor. Inter, belangrijk woordje.

Theo geeft verder goede antwoorden. De Geer moet er dan nog bij.

Volgens mij wordt de Geer vergeten, die had tweemaal een periode. Hij werd in 1940 door Wilhelmina afgezet. Hij was ook al van 1926 tot 1929 president geweest. Toch handig, staats- en natievorming.

Rinze, aan jou te bepalen wie de volgende mag stellen;)
Dit is theo trouwens,

Omdat Octr het natuurlijk gelijk het goede antwoord had moeten geven is de eer aan Henke.