ennnn de 10 minuten zijn om...

Ja, waar blijft dat rooster? :wink:

Hij komt er aan! Best nog een gedoe, zo'n indeling. ;)

hansie schreef: ennnn de 10 minuten zijn om...

ik dacht dat jij stagair bent van de Drec, dus dan moet je er zelf toch ook heel hard mee bezig zijn? :wink:

Ja, dan moet je ook niet ondertussen dingen gaan posten, dat duurt alleen maar langer. Ik vind het al zo spannend...

Saffier 18:
Marieke Berghuis
Allert Knapper
Maaike Blijdorp
Frederik Boersema
Martine Huisman
Frank Eschbach
Ruth Eschbach
Harm Havinga
Hilde Wijma

Saffier 74:
Arnold de Boer
Bertjaap van der Ploeg
Harald Ligtenberg
Julian Hindriks
Marita van der Net
Sipko-Jan van der Vinne
Catharina Schilder
Gea Hovenga

Saffier 104:
Henrieke van Gelder
Heleen Pool
Martine Gringhuis
Zwier Smith
Eduard Boersema
Berdine van Eerden
Niels Wiskerke
Jessica van der Vegte
Henk-Jan Broeksma

Saffier 156:
Cobie Zetstra
Harm-Tjeerd Jansma
Ilja Venhuizen
Siegard Heijs
Rienk van der Es
Jurjen van Dijk
Anja Datema
Christine Vreugdenhil
Nienke Sleurink

Saffier 220:
Marrita Harmannij
Christianne Smids
Hans Oosterhuis
Stephan Antuma
Harmen Huls
Ellie Bolt
Adriaan Weening
Annemarieke Bronswijk
Christine Tromp

Je bent natuurlijk vrij om een beetje door de flat heen te lopen... maar haal je vlees bij het juiste adres (ook hier zit enige speling in). ;)

en wat eten we nu?

en vanaf hoe laat ben je welkom?

Er wordt in kleine groepen gegeten, op sommige adressen zal een BBQ aanwezig zijn.

Weer naar Vinkhuizen?? Hmm, ik zie hier een complot tegen mensen elders in de stad, wat jij broertjevan!

Maareh, broertjevan, als je zo naar Vinkhuizen gaat, kan je hier wel langs komen, ik moet ook die kant op...

Even heel iets anders: ik heb 2 kaartjes voor Shrek 3, vanavond om half 10. Wie wil er mee?

weenyman schreef: Weer naar Vinkhuizen?? Hmm, ik zie hier een complot tegen mensen elders in de stad, wat jij broertjevan! Maareh, broertjevan, als je zo naar Vinkhuizen gaat, kan je hier wel langs komen, ik moet ook die kant op...

Ik heb nog fietstechnische problemen, dus ga alvast maar

Ik heb een late mededeling en dat is dat ik niet mee eet. Dit is Martine, en Martine schaamt zich omdat ze dat nu pas zegt. :oops:

Belachelijk zeg. :wink:

@ broertjevan: gewoon om 18u30 en heb je je band nog steeds niet geplakt? ;)

Hopsa, met je dochter naar de film, daar zeg je geen nee tegen. Daar hoeft zelfs geen bios-afspraakjes-systeem aan te pas te komen.

Maar waar en hoe laat is die sing-in?

vraagje voor de BASIC denk ik ;)

N.B. Steendam

Wat is het toch altijd gezellig op de Saffier! En ik kan nu ook nog even meesmikkelen. Waar die regen al niet goed voor is!

Zo, lekker uitgebuikt allemaal? Kom dan langzamerhand richting saffier 220 voor de sing-in!