Mensen, om 1700 nemen we de definitieve beslissing of de BBQ in de Hoornse Plas is of niet. Zo niet, dan gaan we door naar Plan B:
Een aantal huizen worden dan opengesteld, en het eten en drinken wordt over die huizen verspreid. De mensen die zich hebben aangemeld worden dan ingedeeld over de opengestelde huizen. Precieze informatie volgt nog.

Dus mensen, haak alsjeblieft niet af omdat het weer tegenvalt! Zo kan het ook!

Jippie! Vinkhuizen is veel minder ver fietsen dan de HP!

huh? de HP is veel dichterbij dan Vinkhousen. Als je op buienradar kijkt, zie je dat er een enorm onweersfront aankomt, dus als je niet alleen geflambeerde worstjes en hamburgers wil, kan het beter in Vinkhuizen.

Astoria schreef: Mensen, om 1700 nemen we de definitieve beslissing of de BBQ in de Hoornse Plas is of niet. [...]

:lol:

Klopt, www.buienradar.nl en je weet genoeg... Straks even mooi en daarna weer regen. Maar ja, 'Achter de wolken schijnt de zon, en na de regen komt zonneschijn' (aldus Bassie en Adriaan)

en en en..? :)

We stappen over op plan B.

We hebben nu 5 huizen:
Saffier 18
Saffier 74
Saffier 104
Saffier 156
Saffier 220

indeling volgt ook zsm[/u]

uit die uitspraak kan ik zelfs concluderen dat het in vinkhuizen is...

Bij dezen wordt het DrEC eetsysteem ingewijdt... :wink:

Mar-ri-ta schreef: ingewijdt

Is er ook nog ergens een sing-in?

Vriend Niels

Vinkhuizen? Ik haak af.

Hannah schreef:
Mar-ri-ta schreef: ingeweid

Is er ook nog ergens een sing-in?

Yess, als mensen er zin in hebben. Ze zal waarschijnlijk plaatsvinden in Aya Spohia, de Bunnyburcht of gewoon Saffier 220, maar om dat zeker te weten zou ik u aanraden om het forum te blijven volgen en vol te spammen!

Mar-ri-ta schreef: ingewijdt
Mar-ri-ta schreef: ingeweid

oi oi oi

ik haak ook af. Als het regent en ik moet naar vinkhuizen word ik net zo goed nat... Hoop dat jullie een gezellige avond hebben en eet smakelijk! ;)

Klarien, dat kun je toch niet menen?! Dan wordt je een beetje nat, daarna kun je weer lekker opwarmen. Ik wil zelfs wel een badjas voor je meenemen.

Hoorde ik daar nou net de donder?

Kan ik me nog opgeven?

Indeling komt over 10 minuutjes!

Spannend, hè?! :wink:

Indeling? Het is toch gewoon: vlees eten, ergens op de Saffier?

Ja maar iedereen wil natuurlijk naar Aya Sophia... wij krijgen de lekkerste salade!