Knapzak schreef: de hele Senaat is vermoedelijk laat: er is een constitutieborrel van de ATV van 17-19 uur.
Hoewel ik een verbod heb om op de ATV-borrel te komen (die vervelende huisgenoten ook) ben ik waarschijnlijk later. De vrijdagmiddagborrel viert hoogtij :wink: Overigens heeft later komen voordelen: je hoeft niet zo extreem lang te wachten... We kunnen trouwens gelijk genieten van het nieuwe speelobject, het kost 15k maar dan heb je ook wat!
+0
Henri L
waarschijnlijk ben ik er toch niet bij.
+0
Vriend Niels
Is ook al bekend hoe er weerstand geboden gaat worden tegen de onweersbuien, windhozen, hagelstenen en andere plagen?
+0
Skippy
en hoe het aantal aanmeldingen staatinmiddels met alle sjaak afhakers ;)
En idd.... stand van zaken omtrend het weer en evt vervanging?
+0
Henrique
het is harstikke mooi weer toch? :P
+0
Hannah
In tegenstelling tot eerder bericht
Word ik vanavond tot studeren verplicht
En ben ik dus niet bij die barbecue
Maar misschien ben ik tegen achten moe
En kom ik bij de sing-in mijn geest verlichten
+0
HaJee
En is het de sing-in die mijn geest verlicht...
+0
Hannah
Oeps, idd. In de eerste versie begon ik met:
In tegenstelling tot eerdere berichten
Moet ik mij vanavond op mijn studie richten
Maar bedankt.
+0
HaJee
Ah, vandaar. Leuke limerick. Maar het is wel ernstig dat je zelfs op vrijdagavond moet studeren. Sterkte!
On topic: ik kom niet.
+0
Christine Vreugd
Ik haak toch af vanavond...
+0
Ursa
Henrique schreef: het is harstikke mooi weer toch? :P
Ja, nu is het echt heerlijk... ik denk dat ik die paraplu vanavond maar thuis laat. :lol:
+0
*Christianne*
Hannah schreef: In tegenstelling tot eerder bericht
Hannah, arm kind.
Als je nu eindelijk eens begint...
dan kunnen vanavond de boeken dicht,
en zien we je op de barbeque met een hongerig gezicht!
+0
corrp
corrp schreef: ik ook
niet meer....
eet smakelijk! ik ga toch iets eerder naar thuisthuis
+0
ejvb
Ik moet jammergenoeg ook afmelden.
+0
Skippy
blijven er nog wel mensen over?? Straks zitten we daar met tien mensen :).... ach... des te meer voor ons!
+0
Jessica
kom op mensen gewoon je regenpak en regenmuts aantrekken en plastic zakken om je schoenen met elastiekjes erom, hartstikke gezellig!
+0
nienke
ja btje laat, maar ben er nog wel bij om een stukje worst en halfgaar stukje vlees naar binnen te werken na veel te veel huzaren salade en stokbrood... :)
+0
pytric
Dan kun je mooi in mijn plaats ik meld me af.
+0
Rossatron
Ik ben ziek, moet me dus ook afmelden. Als er daardoor teveel vlees overblijft, mag je het wel langs komen brengen, daar heb ik dan weer geen moeite mee.
+0
Lizzy
Ik vind het wel een beetje jammer van het weer... Wordt het niet aantrekkelijker van... Maar: vooralsnog meld ik me niet af.
Hoewel ik een verbod heb om op de ATV-borrel te komen (die vervelende huisgenoten ook) ben ik waarschijnlijk later. De vrijdagmiddagborrel viert hoogtij :wink: Overigens heeft later komen voordelen: je hoeft niet zo extreem lang te wachten... We kunnen trouwens gelijk genieten van het nieuwe speelobject, het kost 15k maar dan heb je ook wat!
waarschijnlijk ben ik er toch niet bij.
Is ook al bekend hoe er weerstand geboden gaat worden tegen de onweersbuien, windhozen, hagelstenen en andere plagen?
en hoe het aantal aanmeldingen staatinmiddels met alle sjaak afhakers ;)
En idd.... stand van zaken omtrend het weer en evt vervanging?
het is harstikke mooi weer toch? :P
In tegenstelling tot eerder bericht
En is het de sing-in die mijn geest verlicht...
Oeps, idd. In de eerste versie begon ik met:
In tegenstelling tot eerdere berichten
Moet ik mij vanavond op mijn studie richten
Maar bedankt.
Ah, vandaar. Leuke limerick. Maar het is wel ernstig dat je zelfs op vrijdagavond moet studeren. Sterkte!
On topic: ik kom niet.
Ik haak toch af vanavond...
Ja, nu is het echt heerlijk... ik denk dat ik die paraplu vanavond maar thuis laat. :lol:
Hannah, arm kind.
Als je nu eindelijk eens begint...
dan kunnen vanavond de boeken dicht,
en zien we je op de barbeque met een hongerig gezicht!
niet meer....
eet smakelijk! ik ga toch iets eerder naar thuisthuis
Ik moet jammergenoeg ook afmelden.
blijven er nog wel mensen over?? Straks zitten we daar met tien mensen :).... ach... des te meer voor ons!
kom op mensen gewoon je regenpak en regenmuts aantrekken en plastic zakken om je schoenen met elastiekjes erom, hartstikke gezellig!
ja btje laat, maar ben er nog wel bij om een stukje worst en halfgaar stukje vlees naar binnen te werken na veel te veel huzaren salade en stokbrood... :)
Dan kun je mooi in mijn plaats ik meld me af.
Ik ben ziek, moet me dus ook afmelden. Als er daardoor teveel vlees overblijft, mag je het wel langs komen brengen, daar heb ik dan weer geen moeite mee.
Ik vind het wel een beetje jammer van het weer... Wordt het niet aantrekkelijker van... Maar: vooralsnog meld ik me niet af.